تمام امیدم به خداست که همه چی خوب پیش بره و هر روز خبرای خوب بشنوم
از وقتی این پستو گذاشتم خیلی خیلی استرس دارم نمیدونم چرا؟!!! ( انقد دندون قروچه کردم دندونم لب پر شده:(  ) مطمئنا بخاطر مسئولیت این همه چراغ امیدی که تو دل این همه آدم روشن کردم اینطوری شدم
دل خودمم روشن روشنه هر دفعه که شروع به جواب دادن به بچه ها میکنم دستام یخ میکنه و نفسم بند میاد شاید تو ناخودآگاهم میگم اگه امید کسی ناامید شه چی؟ درسته اینجا مجازیه ولی آدما که مجازی نیستن دعا کنین از ته دل برا نتیجه گرفتن این همه آدم حقیقی برای بر اومدن از عهده ی این همه استرس و دلهره ی من اگر کسی نتیجه نگیره خیلی دلم میشکنه ها پس دل بدین به کار :D امیدمو ناامید نکنین


خب جونم براتون بگه که میخوام مطالب اون پست ارسال نشده رو خدمتتون بگم که دیگه به لطف خدا اگر عمری باشه از سه شنبه با هم ختمو شروع کنیم:

1- اینکه خب همونطور که گفتم سه شنبه همین هفته شروع میکنیم.
2- این ختم یه جورایی ختم روزانه ست خب حالا چجوری این ختم رو بهتر انجام بدین؟
بنظر من به تعداد افراد داخل لیست کاغذهای کوچیک درست کنید و رو کاغذا اسم بچه ها رو بنویسید و این کاغذارو تا پایان ختم نگه دارید چون باید هر روز ازش استفاده کنید
شما هر روز ( تا چهل روز ) این کاغذای اسامی رو برای ختم صلوات روزانه تون میذارید جلوتون (حدود 100 تا کاغذ میشه) بعد برای شروع یه کاغذ برمیدارید مثلا میبینید روش نوشته پرتو خورشیدی به نیت من یه صلوات میفرستین میذارین کنار بعدی رو بر میدارید میبینید نوشته فائزه با به نیت اون یه صلوات میفرستین و میذارین کنار اون یکی دوباره بعدی ....تااااااا کاغذایی که اسامی رو روش نوشتین تموم شه ینی باید حدود 100 تا صلوات فرستاده باشین ( چون اعضای لیست 98نفر هستن و ممکنه یکی دو نفر اضافه شن )

3- یه پیشنهادم علی آقا دادن ( ایشونم فراموش نکنید و از دعای خیر محروم نفرمایید ) فرمودن که این صلوات ها رو میتونین مثلا از طرف یکی از ائمه برای سلامتی امام زمان بفرستین و برای ازدواج نیت کنید.

4- اگر کسی این وسط مسطا حاجت گرفت یا نشونه ای دید سریعا مارو در جریان بذاره که بقیه هم انرژی بگیرن

5- من به قانون جذب اعتقاد دارم و سعی میکنم ازش استفاده کنم و یه سری اطلاعات و تجربیات دارم که اگر کسی ازم بخواد حتما کمک میکنم تا اونم بتونه استفاده کنه

6- اینکه گفتم هر کس معتقده پسوند متاهل اضافه کنه به همین قانون جذب بر میگرده چون اصل قانون جذب اینه که شما بتونی تصور کنی اون چیزی رو که میخوای همین حالا داری پس هر کی واقعا اعتقاد داره و امیدواره تا جایی که میتونه مث یه متاهل واقعی رفتار کنه(هر چی پیشرفته تر بهتر ولی ولی ولی با اعتقاد قلبی باشه ادا اصول جواب نمیده)

7- به عنوان نکته ی آخر:
نشونه هارو فراموش نکنین نشونه مثلا چیا؟
من از وقتی شروع کردم به جذب فرد مورد علاقم یه سری اتفاقا برام میفته که حسابی الهام بخشه احتمالا شما هم تجربش میکنید بذارید چن مورد براتون بگم:
1- از اون موقع تا حالا 2_3تا مورد(معمولی و قابل فک کردن) برا ازدواج بهم معرفی شده(من تا حالا موردی که بشه بهش فک کرد نداشتم)
2- تمام چیزایی که مانع ازدواجم بودن دارن کنار میرن(مادرم به طرز معجزه واری راضی به ازدواجم شد ) و اوضاع به اون چیزی که دلم میخواست در حال تغییره(برادرم تصمیم گرفته خونه ای که توش زندگی میکنیم رو برامون با یه خونه ی بزرگتر و بهتر عوض کنه)
3- مدام شکل قلب میبینم یا حتی وقتی میخواستم سس بردارم اتفاقی یکمی سس ریخت و به طرز فانتزی و قشنگی به شکل قلب در اومد که خواهرم ازش عکس گرفت و تو وایبرش گذاشت
4- به طور غیر منتظره یه دختر بچه ی 3-4ساله برام دعا کرد عروس شم^_^
5-همه ی اون چیزایی که دلم میخواست قبل از اومدن فرد مورد نظرم بخرم رو پیدا کردم و خریدمشون (چیزایی که خیلی دنبالشون گشته بودم و خیلی اتفاقی پیداشون کردم)
6 - مهمتر از همه یه حسی مث حس داشتن فرد مورد نظر رو دارم که از همشون بهتره وقتی به فرد مورد نظرم فک میکنم و تصورش میکنم انگار واقعا دارم تو اون لحظات زندگی میکنم

من قبلا ( حدود 6 سال پیش ) فردی که تو تصوراتم داشتم و فک میکردم برام مناسبه رو پیدا کردم ینی اون منو پیدا کرد ولی بعد فهمیدم یه سری چیزا که برام مهم بوده رو تو تصوراتم از قلم انداختم و با اینکه همونی بود که تو تصوراتم بود و حسابی هیجان زده بودم اما مجبور شدم ردش کنم من حتی تاریخ تولدشم تعیین کرده بودم و حتی تاریخ تولدشم دقیقا همونجور بود که میخواستم پس دقت کنید چی تصور میکنید و تمرکزتون رو روی تاریخ تولد و قیافه و ... نذارید رو اعتقاداتش بذارید که مث من نشید
 متاهلای عزیز دعا کنید این دفعه اونی که واقعا برام مناسبه بیاد سراغم

-----
این آخرین لیستمونه و صد نفر تکمیل شد(یه نفر از دوستان خودمو حذف کردم باز نگید باید 101 نفر باشیم و...):

این دفعه همه رو چک کردم
لــــیــــســــــــت نــــــــهایـــــــی صــــــد نفــــــــره ی خانواده ی برتــر:)  :
فاطمه30
یاسمن*
ریحان
الی خانوم
leyla...
دلتنگ بانو
افشین
نرگس خاتون
حسین
ماری
زهرا
یه خانوم
شبنم
جوان
پریسا1111
shekufe
ف...
م*
دوست
پارسا
گل دختر
اسماعیل##
مریمy
ستایش
فاطیما
سمیراs
محیا
محیا2
سارا@
فاطمه
فاطمه2
(فاطمه)
بوی یاس...
لیلی10
کاربر
سارا67
جانان
یه بی نام
پرنیان
پریسا
پریسا2
معصوم
دلارا
منصوره
هدی
اسم ندارم
مریم نیک
نیلوجون
باران*
رها
اسما
من زهرام
مریم بانو
آتیش پاره
منه ناشکر
آرتادخت
آشنا
GITA
RMA
دختر
منتظر
33ساله
ساحل
نیلوفر
مریم1
صدیقه
زهرا میم
پری ماه
شمیلا صابری
پاییز
فائزه
ستاره
فریما
یک دل شکسته
2020
حمزه
محمد
محمد2
سمیه
پامچال
مریم کنکوری
مجید
زهرا ضمائمی
فریبا
راضیه
یاسی جونy
فرزندان اُما
دوست:) و آقاشون
افراد مورد نظر خانومی
افراد مورد نظر بهانه
یکتا(متاهل)    
ساداتی(متاهل) 
سمیرا(متاهل) 
ندا23(متاهل)
صالحه(قصد ازدواج نداره)
مری و مخصوصا فرد مورد نظرش
ترنم و افراد مورد نظرش
پریا و افراد مورد نظرش
اعظم
پرتو خورشیدی و دوست و خواهرش
فرهاد
پ میم و خواهرش
جوجه رنگی(صرفا دعای خیر)
تبسم و افراد مورد نظرش

دونه دونه چک کردم همون صدتا بی کم و کاست دیگه هر کی خواست اسمش اضافه شه باید خودش با بقیه صحبت کنه که اسمشو به لیستشون اضافه کنن ظرفیت و توضیحات تکمیله ایشالا از فردا شروع میکنیم به امید خدا

"پرتو خورشیدی "

مرتبط :

تجربه شما از سوره احزاب برای بخت گشایی

ختم قرآن به نیت یک ازدواج خوب

تجربه معنوی من در ازدواج کردن با چله سوره یاسین

معرفی چند ختم برای بخت گشایی

 معرفی چند ختم برای بخت گشایی 2

ختم صلوات برای ازدواج

ختم دعای یستشیر برای ازدواج

دعا یا ختم خاصی برای زود ازدواج کردن سراغ ندارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) دعا ختم چله صلوات برای ازدواج (۱۶ مطلب مشابه)