سلام 

ما یه همسایه داریم چشم های بی نهایت شوری داره هر دفعه منو می بینه، منه بیچاره کله پا میشم . من قیافه عادی دارم ولی هر دفعه منو چه خودش چه بچه هاش می بینن هی میگن چه چشم های قشنگی داری چه دندون های سفیدی داری چه ... !   . اینا تعریف از من نیستا من با این حرف ها چشم میخورم .

خود اون خانوم هم قبول داره چشماش شوره انقدر که وقتی می بینم خودش پا میشه برای من اسپند دود میکنه . 

هفته دیگه عروسی دخترشه من از الان ماتم گرفتم برای این لوس بازی در نمیارم . باور کنید آخرین بار ۶ ماه پیش باهاشون رفتیم عروسی از اون روز این هی نشست گفت چه چشات قشنکه چه قشنک شدی الان من صورتم داغونه!

من برای چشم شوری این باید چه کار کنم ؟ آیه قران یا دعا اگر هست بگید 

خواهش میکنم زود جواب بدید ببخشید


مرتبط : 

چطور از چشم زخم در امان بمونیم ؟

روش های مقابله با چشم زخم در کلام ائمه علیهم السلام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)