سلام
من یه دختر 23 ساله هستم.موقعیت ازدواج خیلی دارم ولی ردشون میکنم.یه مشکلی دارم که فک کنم خانما بتونن بهتر درکم کنن.راستش من آدم گرمی هستم و اصلا سرد مزاج نیستم ولی از رابطه جنسی با یه مردی که درست نمیشناسمش،حالم به هم میخوره.
همش دوس دارم اول عاشق طرف باشم چون در غیر اینصورت نمیتونم خودمو در اختیارش بذارم. از اونجایی که اهل رابطه قبل ازدواج نیستم پس باید سنتی ازدواج کنم.و امیدم به ایامه عقده که شوهرمو خوب بشناسم.اما بابام شدیدا مخالف طولانی بودن دوران عقد هستش.ومیگه مکروه هستش.و فقط در حد دوماه راضی میشه.تازه کلی ارتباطمونو محدود میکنه.مثلا اصلا اجازه نمیده با هم بیرون بریم یا من برم خونشون که اصلا.
فقط در حد پیام و زنگ زدن خونوادم راضی میشن.آیا من میتونم تو دو ماه با پیام دادن به طرف علاقمند بشم؟در اینصورت باید با شناخت نه چندانی لباس عدوس بپوشم و در نتیجه شب زفاف که حالم بهم میخوره اگه بخوام فک کنم با پسری باشم که بش علاقه ندارم.دوس دارم کامل بشناسمش و عاشقش بشم اونوقت میتونم از رابطه باهاش لذت ببرم.من اصولا دختریم که یکم طول میکشه تا با یکی صمیمی بشم وتو دلم بره.برا همین من این مشکلو دارم. تو رو خدا بگین چکار کنم؟
آیا اگه به شوهر آیندم بگم رابطه نداشته باشیم تا بیشتر با روحیات هم آشنا بشیم، و شخصیتای هم دیگه رو کشف کنیم، راضی میشه؟؟؟؟ خیلی دوس دارم همچین چیزی به شوهر آیندم بگم. ولی آیا راضی میشه؟چون برام سخت ترین کاره که بخوام با کسی که بهش علاقه ندارم،رابطه داشته باشم.مطمئنم بیشتر خانما اینجورین. ولی منکه باید با این روشا و سنتی ازدواج کنم باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج سنتی (۲۹ مطلب مشابه)