سلام

من و شوهرم حدودا ۵ ساله که ازدواج کردیم بچه هم نداریم. زندگی خوبی داریم و از نظر بقیه یه زندگی کاملا ایده ال.

شوهرم آدم خوبیه مهربون هم هست اما خیلی اهل ابراز احساسات نیست. مدتیه که متوجه شدم شوهرم از طریق وایبر با یکی از همکارهای خانمش رابطه داره .

البته نفهمیدم اون شخص کیه ولی دیدم که بهم پیام میدن. بهش که گفتم قسم خورد که هیچ چیز خاصی نیست و فقط پیام معمولیه ولی هر چی اصرار کردم گوشیش رو و پیام ها رو بهم نشون نداد. 

میگه بخاطر خودته که حساس نشی. میگه تو و زندگیمون رو دوست دارم . به نظر شما باید به حرفاش اعتماد کنم. اینم بگم که دو سال پیش هم با یکی از دخترای محل کارش ارتباط تلفنی داشت که من فهمیدم و خیلی ناراحت شدم که به پام افتاد که ببخشمش و من هم بخشیدم و به خانواده هامون هم چیزی نگفتم.

اون دختر بعد محل کارش عوض شد. اما راستش میترسم که هنوز با همون در ارتباط باشه. این روزا کارم فقط شده اشک و غصه نمیدونم باید چکار کنم نمیتونم دوباره بهش اعتماد کنم.

به نظرتون به خانوادش بگم؟ البته اینم بگم که شوهرم مرد چشم چرون و هرزه ای نیست. قبل ازدواج هم دوست دختر نداشته. ولی چون موقعیتش خوبه دخترا زیاد تو محل کار دور و برش هستن اون هم تو رابطه با خانم ها قوی و محکم نیست. تو رو خدا یه راه پیش روم بزارین من شوهرم و زندگیم رو دوست دارم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)