سلام 

الان که دارم مینویسم دستام داره میلرزه . رفتم قسمت دختران و پسران خانواده برتر و داشتم انواع پرده ها رو میخوندم که یک هو با دیدن چند تا سوال و جواب انگار یه سطل اب یخ ریختن تو سرم . رنگ صورتم عین گچ شد و صدای قلبمو بi وضوح شنیدم. 

راستش من کمتر از یک ماه پیش بود که ( ببخشید من واسه این قسمت ) تو دستشویی داشتم خودمو میشستم که یهو در حال شستنم فشار اب شدید شدید شد واقعا نمیتونم بگم چقدر شدید بقدری شدید شد که من شوکه شدم واقعا ! واژنم بنظرم ار روزهای دیگه بازتر بود . و دقیقا داشتم همون قسمت واژن رو میشستم. یادم نمیاد خون دیده باشم اگه هم بوده خیلی کمرنگ بوده ، تا چند روز کمر درد و درد در قسمت واژن داشتم البته خیلی کم . اما درد رو حس میکردم . 

چند روزی ناراحت بودم اما بعدش یادم رفت با خودم گفتم مگه با این چیزا پاره میشه دختر؟! که الان تو اون قسمتی که گفتم دیدم اقای نجفی گفتن بله امکانش هست

صورتم خیس خیسه. منی که اهل خودارضایی نبودم ته خلافم فقط تحریک شدن شدید بود نکنه پردم پاره شده باشه ؟؟

بخدا نه از مالش چیزی میدونستم تا این سن که 20 سالمه نه فرو کردن چیزی به واژن ! بخدا اصلا اینا رو نمیدونستم ! تا اومدم این سایت . نه که اطلاعاتم کم باشه نه ! تو این وادیا نبودم ، دارم از استرس خفه میشم

اینم بگم چند روز پیش از سر کنجکاوی آیینه گذاشتم دیدم این شکلی بود قسمت واژنم ، یه خط عمودی دو سانتی تو قسمت واژنم دیده میشد یه کم که بیشتر دقت کردم دیدم از داخل همون خط یه خط همون قدی هم دیده میشه

بنظرتون پرده من سالمه ؟ تو رو خدا از استرس دربیاریدم حالم واقعا خوب نیست . اینم بگم اصلا شرایط دکتر رفتن رو ندارم نمیتونم برم پس نگید برو دکتر معاینه شو بخدا نمیتونم برم :(


پاسخ :

سلام

درسته که امکانش هست ولی به این سادگی ها نیست .

3 تا شرط لازمه که بکارت با فشار آب آسیب ببینه ؛
1 - زاویه ی برخورد آب با دهانه واژن باید عمود باشه 

2 - دهانه ی واژن به حدی باز باشه ، که فشار آب مستقیما به پرده اصابت بکنه . مثل زمانی که زور می زنید .

3 - آب به داخل نفوذ کنه به طوری که بعد از قطع آب ، آب های وارد شده به واژن برگردند .

مسلما در صورتی که بکارت با این روش آسیب ببینه توسط پزشک قابل تشخیصه و معمولا برای شب زفاف مشکلی نخواهید داشت . 

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)