سلام به همه ی شما دوستان

من چند هفته پیش اینجا پست گذاشتم با این عنوان ، میخواد رگ دستشو بزنه و یا اگهی ترحیمشو برام میخواد بفرسته.

دوستان اومدم ازتون تشکر کنم از اون روز دیگه جوابش رو ندادم فیلم رگ زدن دستشو برام فرستاد و گفت نجات پیدا کرده فحشو ناسزا داد من جوابشو ندادم خیلی تحریکم کرد ولی باز جوابشو ندادم هنوزم برام اس ام اس میزنه و میگه دوستت دارم هر روز اینکارو میکنه (شاید بگین چه دل بی رحمی داره ولی وقتی یاد گریه ها و اشکام میافتم میبینم راه چاره ای جز این نبود) .

نتونستم خطمو عوض کنم ولی  پروفایلمو تو اون سایت بستم ایمیلمو هم پاک کردم . الان سه هفته ای از اون ماجراها میگذره فقط خدا رو شکر میکنم تموم شد و ازم هیچ عکسی نداره خدا رو شکر وقتی اومد شهرمون التماس کرد برم ببینمش نرفتم.

همه چی برام مثل یه کابوسه هنوز باورم نمیشه این اتفاقا برا من پیش اومد. تقریبا بیست روزی هست که دارم زیارت عاشورا میخونم میخواستم ازتون تشکر کنم (مخصوصا آقا سامان از جنوب ) و بگم دعا کنید هر چه زودتر موانع ازدواج جوونها از میان برداشته بشه ممنون . یا حق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)