" یکی مثل تو " :

آقایون محترمی که اینقدر از ازدواج موقت دفاع میکنید (البته باید با شرایطش باشه ) به من بگید مثلا پسری که میاد میگه من فشار جنسی دارم نمیتوننم تحمل کنم و هیچ راه حل دیگه ای رو هم قبول نمیکنه( اصلا طرف بخودش فشار نمیاره که خود داری کنه یا روزه بگیره که فشار جنسی ازش کم بشه و... با اینکه راه حل قرآنه ) اما باز چسبیدید به صیغه که باز یک راه حل دیگه اس البته خیلی راحت تره و خیلی لازم نیست با نفس کلنجار برید

من یک سوال داشتم اونم اینه که خوب شما پسرایی که الان مثلا از نظر مالی شرایط تشکیل یک زندگی رو ندارین خوب چرا با همون زنی که صیغه میکنید ازدواج دائم نمیکنید؟ باور کنید مردا با هر زنی که اولین س*ک*س رو داشته باشن ( البته همشون نه اکثر ) خاطره عجیبی هم دارن، اکثر حتی بعد ازواج دائم از اون یکی یادشون نمیره .

حالا سوال من اینجاست که چرا این پسر نره با همین زن مطلقه یا بیوه ازدواج کنه؟ این زنان که معمولا با توجه به جامعه امروز بچه ندارن تازه جهاز هم دارن بعضیشون خانه و جا هم دارن تازه اکثر قریب به اتفاقشون مراسمم نمیخوان،خوب شما چرا نمیرین این زن ها رو ازدواج دائم کنید؟

مگه ناپاکن؟ زنا کردن؟ آقا اینا هم مثل شما بیچاره ان دیگه غیر اینه ؟ شما اگر با اینها ازدواج دائم کنید میدونید چقدر ثواب میکنید؟ تازه از صیغه کردن هم ثواب بیشتری میکنید ثوابی میکنید که تا اخر عمر بلکه ابد دستتون رو میگیره

این زنان هم پاکن ،هم دلشکسته،هم کم توقع دلیل شما برای اینکه صیغه رو پیشنهاد میکنید فقط بخاطر نداشتن مال در صورتی که این زنان این خلا رو هم پر میکنن چیه؟

خوب بعدش که شما صیغه کردین بالاخره ازدواج موقت کردین اینم یک نوع ازدواجه دلیل شما برای گرفتن یک دختر بکر چیه در صورتی که خودتون ازدواج ( هر چند به صورت موقت ) رو داشتین؟

شما با صیغه به جمع متاهلین میپیوندید بهتر نیست از همون اول دائم رو با این زنان بپذیرین اگر واقعا میخواین نیروی جنسی شما تخلیه بشه و به این زنان کمک کنید و ... ؟!

من پسری رو میشناسم که چون جا نداشت و شرایط ازدواج (مالی،خانوادگی و ... ) نداشت با مطلقه ازدواج کرد الان یک پسر هم داره .

به نظر من دید جامعه نسبت به زنان مطلقه و بیوه باید عوض بشه، اونها هم میتونن معشوق خوبی برای پسرانی که شرایط ازدواج ندارن باشن جز اینه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)