با عرض سلام .

راستش من متاهلم 12 سالی میشه که ازدواج کردم البته شوهرم 5 سال خواستگارم بود و واقعا هنوزم بعد از این همه سال منو دوست داره.

ولی مشکل اینحاست که شوهر من فوق العاده بچه دوست داره البته من شش بار باردار شدم ولی هیچ کدام از بچه هام نموندن طوریکه ماه تیر دخترم رو از دست دادم ( به علت زایمان زودرس 7 ماهه بدنیا اومد و بعد از 15 روز از دنیا رفت .

البته بعد از زایمان چهارمم شوهرم اقدام کرد برای گرفتن فرزند و الان شکر خدا یه پسر سالم و زیبا دارم . با همه این احوال که زندگی راحتی دارم ولی همش پیش خودم میگم زندگی شوهرم داره به پای من هدر میشه بعد از فوت دخترم به این نتیجه زسیدم که بهتره من از همسرم جدا بشم تا اون بتونه به ارزوش که بچه های زیاده برسه ولی اصلا قبول نمیکنه و میگه خدا تو سرنوشت من همین یه پسر رو قرار داده.

ولی من واقعا نمیدونم با این عذاب وجدان چیکار کنم ؟ میشه لطفا خانمها و اقایون بگید در شرایط من و شوهرم باشید چیکار میکنید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)