سلام

به کمکتون احتیاج دارم. دلم واقعا گرفته. 

من خواستگار خوبی دارم که خودم پسندیدمش خونوادمم همینطور اما یه مشکلی وجود داره این که واسه یه شهر دیگن حدود 45 دقیقه تا خونه ما راهه . مادرم مخالف این موضوعه پدرمم تقریبا همینطور . مادرم میگه راهش دوره . بهش بگو بیاد تو شهر ما اشکال نداره اصلا 1 ساعت راه باشه. اما شهر غریب نرو. پشیمون میشی. تو سختی ها تنها میمونی . خیلی ناراحتم. 

از طرفی هم خواستگارم نمیتونه بیاد شهر ما چون کارش اونجاست پدر هم نداره اگه بیاد شهر ما مادرش تنها میمونه. 

دلم خیلی گرفته نمیدونم چیکار کنم میترسم اشتباه کنم. 

این حرفها باعث شده من دلم خیلی بگیره

بچه ها به کمک همگیتون احتیاج دارم من چیکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)