سلام

من درباره به اتش کشیدن خلبان اردنی شنیده بودم . نمیدونم چی شد که رفتم تا کلیپشو ببینم . الان فقط میخام خودمو بکشم. این دفعه اولم نیست که اینطوری میشم. هزار دفعه اینطوری شدم. حتی تحمل دیدن کتک خوردن یه نفر رو ندارم

چیکار کنم ؟ فقط دارم گریه میکنم بخدا . چرا خدا هیچ کاری نمیکنه؟ . دیگه نمیتونم تحمل کنم. دیگه نمیتونم . 

شاید بگید تو زندگیم مشکلی ندارم که چسبیدم به این چیزا ، ولی اینطور نیست . میخوام بدونم بخدا اونم بیگناه بود . چرا خدا جلوی وحشیگری های داعش رو نمیگیره؟

الان وظیفه ی من به عنوان کسی که داره می بینه یه انسان رو بیگناه کشتن چیه؟؟؟

خیییلی ترسناک بود .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)