با سلام خدمت شما

من نزدیک یک ساله که عقد کردم و قراره چند ماه اینده مستقل بشیم . من ؟2 ساله و همسرم ؟2 ساله و هر دو دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته های مختلف .

به خاطر شرایط خوبم (محجبه، خانواده مذهبی و آبرو دار، تحصیلات و زیبایی) خواستگاران زیادی داشتم . همسرم از  یک خانواده مذهبی و خوب ، در حال تحصیل و  بیکار است و از نظر ظاهری به هم نمی اییم . همزمان با ایشان خواستگاران دیگری داشتم که از نطر شغلی و ظاهری از همسسرم  بهتر و از نظر خانوادگی و اخلاقی ذر شرایط یکسان بودند .

با افراد زیادی مشورت کردم، نتیجه تحقیقات ایشان را تایید می کرد. پدر و مادرم با این چند خواستگار موافق بودند و تصمیم نهایی را به خودم واگذار کردند . سر دو راهی بودم استخاره کردیم بد امد . نمی دانم چه شد که بعد از دو ماه فکر کردن جواب مثبت دادم .

همسرم پسر خیلی خوب و مهربانی است و مرا خیلی دوست دارد اما مشکل اصلی اینجاست که من علاقه ای به ایشان ندارم یعنی از اول احساسی نداشتم . پشیمانم و وقتی به شرایط خوبم و خواستگارانم فکر می کنم پشیمان تر می شوم. مادرم هم مدام از قیافه خواستگاران قبلی ام تعریف می کند.

راهنمایی و دعایم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)