سلام

حالا که بیشتر شما پزشکی میخونید از شما مخصوصا آقایون پزشک میپرسم چرا بیشتر از شاید 90 درصد شما با پزشکا ازدواج میکنید ؟ من خودم به پزشکی خیلی علاقه دارم ولی نتونستم بخونم مهندسی خوندم اما خیلی خیلی دوست دارم با یه پزشک ازدواج کنم البته اول آدم خوبی باشه بعد پزشک .

به نظر من یه خانم خونه دار برا یه پزشک بهتره چون به خونه و بچه اش بهتر میرسه با توجه به مشغله زیاد کار پزشکی.

دخترهای تحصیل کرده و خانه دار و خوب زیادی وجود دارند که نتونستن کاری پیدا کنن بهش بیشتر فکر کنید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)