سلام ممنون می شم که بهم کمک کنید

من یه اقای 25 ساله الحمد الله از نعمت های ظاهر کاملا برخوردار ( اینو بقیه می گن . میگن دست رو هر دختری بزارم مال منه ) چون قدم 198 و قیافم و اندامم مردونه در حال تحصیل در مقطع ارشد و وضع مالیمم خدا رو شکر بد نیست به واسطه ی کار خوبم

مشکلم از اینجا شروع میشه که حدودا از 21 سالگیم خیلی احساس تنهایی می کنم و در عین خوش بختی احساس کمبود و بد بختی دارم .

خانوادم بهم فشار میارن که ازدواج کنم اما خودم بخاطر روحیات ارمان گرایانه که چه عرض کنم بلکه کمال گرایانه ی مذهبیم دوست دارم با دختری با درک کامل از روحیات اینچنینی زندگی کنم. چند بار خواستگاری رفتم جواب منفی شنیدم یا دادم.

الان هم بسیار افسرده دارم این پیام هارو می نویسم و نا امید شدم از پیدا کردن دختری با فضایل دیانت و اصالت و معرفت و دانش که حداقل های لازم برای عبور از این عصر مملوو از فتنه و شبهه هست.

 البته به نظرم باور بفرمایید بر خلاف ظاهرم که همه فکر می کنن قراره حور عین همسرم بشه خودم اصلا به زیبایی اهمیت نمیدم چون دوست دارم  هم مادری خوب برای بچه هام و هم دوست و همسفری برای دنیا و اخرتم پیدا کنم.

چه کنم چند وقتیه که به فکر خانم های بزرگتر از خودم افتادم و با با اشنایی تقریبا مناسب نسبت به یکیشون دلم می خواد بهش پیشنهاد ازدواج بدم اون خانم حدودا 40 سالشه و به دلم نشسته اون بده خدا هم تا حالا قسمت نشده ازدواج کنه و همچنان دختره و خانم معلم. ایا به نظرتون کار درستی خواهم کرد که بهش پیشنهاد بدم البته از رضایت اون مطمئنم.

مشکل دومم که حسابی منو نگران می کنه البته با عرض پوزش و عذر تقصیر فراوان اندازه بزرگ الت تناسلی تا حد ** ( بلند تر از حد معمول ) سانتیمتر و طبع گرمم هست . چطور بفهمم که خانومی که میرم خواستگاریش با طبعم جوره و دچار مشکل نخواهیم شد بعد ازدواج ؟ 

می خوام از خواهرای جمع بپرسم اگه پسری در این عصر که خیلی ها سعیشون بر خود نمایی و حلال کردن حرام خداست برای ذات انسانیش ارزش قائل باشه و دنبال همون عزتی باشه که مال خداست و به هرکس که بخواد می ده و تمام برنامه های زندگیش و ارزش های حاکم بر اونها رو بر مبنای غایت بندگی یگانه موجود کننده ی هستی و سر سپردگی به امام مظلوم زمانش طاووس اهل جنت بچینه و شغلش رو هم با توجه به اینکه می تونسته یه شغل دولتی خوب انتخاب کنه اینکارو نکرده و رفته دنبال شفل ازاد اما با درامد مناسب تا خیالش از اینکه شاید در طول عمرش فرصت پای در رکابی امامش بهش دس بده تا نگران دنیای خودش و اهل حرمش نباشه!

ایا دختری نیست که بخواد این روحیه رو بپسنده در این عصر؟ از کجا باید پیداشون کرد؟ چرا بعضی از دخترای این دوره و زمونه اینطورن ؟ چرا به اسم جوانی اینقدر سطحی نگر و هوا پرستند؟

مگه ما جوون نیستیم مگه ما تو این عصر زندگی نمی کنیم مگه ما لاین و ماهواره نمی دونیم چیه مگه ما اهل مطالعه نیستیم باور بفرمایید در طور دو سال اخیر بیش از 2.5 میلیون پول کتاب غیر درسی دادم ؟

با هر کی میای تا حرف بزنی میگه تو بالای چهل سالته.دیگه داره باورم میشه چهل سالمه و باید با چهل ساله ها بپرم.ممنون می شم اگه جوابم رو بدید.که چه باید بکنم؟


مرتبط:

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

اینرسی ازدواج - تنهایی رو عشقه!!!

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

ایها الناس به چه زبونی بگم که بابا مُردم از تنهایی

کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه ؟

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر بزرگتر از خود (۲۳ مطلب مشابه)