سلام خسته نباشید 

5 ماهه که عروسی کردیم شوهرم به خاطر کارش 20 روز میره یه شهر دیگه 10 روز میاد خونه

من میترسم از من سرد بشه البته اینجور که خودش میگه خیلی دوستم داره همیشه قربون صدقم میره منم درکش میکنم اما می ترسم یه روز ازم سرد بشه

در ضمن وقتی میاد همش دوس داره بره خونه مامانش جلو من پدر و مادرش بوس میکنه خیلی بد جور من ناراحت میشم ولی تا حالا بهش نگفتم رو گوشیش خیلی حساسه وقتی وصل میشه اینترنت  100 تا پیام براش میا نمی دونم کیه وقتی میخام نگاه کنم نمیزاره خیلی ناامید شدم کمکم کنید 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)