سلام

من یه مشکلی دارم که واقعا گیجم کرده می خواستم از شما راهنمایی بگیرم. من دختری هستم که در خارج از کشور مشغول تحصیل هستم , یکی از همکلاسی هایم که یه پسر ارمنی ایرانی هست. () از ارمنی هایی که داخل ایران زندگی می کنن نه ارمنی ارمنستان). که اونم خارج با من همکلاسه ازم خوشش اومده, من دروغ نباشه ازش خوشم میاد, آخه خیلی پسر خوبیه و کاملأ مثل ما ایرانی هاست .

فقط مشکل بزرگ اینه که  مسیحیه , واقعأ نمی دونم چیکار کنم, البته توهین به مسیحیت نباشه منظورن واسه من که مسلمانم خب سخته با یه مسیحی ازدواج کنم .

از نظر شرعی , البته اون واقعأ رفتارش مثل ما مسلموناس فقط خوب به هر حال مسیحیه ولی با بقیه همکلاسی های ایرانیم فرقی نداره.

حتی شب های محرم و احیا با ما مسجدم میاد توی خارج , به شدت شیفته من شده منم دوسش دارم , ولی از اینکه تفاوت به این بزرگی داریم خیلی ناراحتم.

یه بار به طور غیرمستقیم بهم گفت انقدر دوست دارم که حتی حاضرم به خاطرت دینم و عوض کنم ولی نمی دونم این کارو می کنه یا نه , یکم هم دلم میسوزه که چرا باید به خاطر من از دینش بگذره, حالا شما تصور کنید این پسر مسلمان بشه , به نظر شما این ازدواج درسته؟ با توجه به اینکه اون کاملأ مثل ما ایرانیاست


پیشنهاد:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)