سلام

من پسری 20 ساله دانشجو پرستاری هستم . خودم و خانواده ام مذهبی هستیم اعتقاد به دین و ایمان به خدا ، خودم شخصا خدا رو خیلی باور دارم و دوسش دارم .

با دختری آشنا شدم، 19 ساله که خودش اعتقادی به خدا نداره و به گفته خودش خانوادشم کم مذهبی هستن اعتقاد ندارن خیلی کم .

بعد خیلی عاشق هم هستیم و به گفته دختره پول عشق نمیاره همه چی پول نمیشه و من عاشقتم {یعنی من} بعد همه کار برات میکنم . منم دوسش دارم و باهاشم همیشه ، فقط گذشتش منو خیلی اذیت میکنه .

این دختر گذشته خوبی نداشته با رفیقاش و پسرا میرفتن مهمونی بدون حجاب،مواد میکشیدن، الکل میزدن،میرقصیدن،سیگار ،تیغ، قرص .

همه ی اینارو خودش بهم گفت و پشیمونه و به گفته خودش روزای نحسی بوده ، امام حسین(ع) رو خیلی دوس داره و خیلی دوست داشت بره کربلا توبه کنه عوض شه ولی نتونسته بره به گفته خودش میخواسته محرم بره ولی نتونسته دلش برای همیشه شکسته شده این طور که خودش گفت و اعتقادش از بین رفته .

ازش پرسیدم رابطه جنسی داشتی؟ گفت با کسی نداشتم و دوست پسر یا عشق نداشتم ، رفیق های پسر دوست هایی پسر بودن داشته {یعنی دوره هم پسر و دختر} اما دوست پسر عشق نداشته هیچ رابطه ای هم نبوده ، ولی من میترسم نکنه بوده باشه خیلی نگرانم .

گذشته اش حالم رو خیلی بد میکنه ولی اینطور که میبینمش که خیلی پشیمونه و میگه روزای نحسی بوده و دوست داره عوض شه به خودم میگم میتونم عوضش کنم . بهم گفت که میخوام یه زندگی جدید و بسازم همش خوشحالی و خوبی ، و ازم خواست که باهاش باشم و ولش نکنم .

ولی نمیدونم چیکار کنم گذشتش خیلی منو اذیت میکنه یادم میاد هی دلشوره اینکه نکنه رابطه جنسی داشته میاد تو ذهنم ، ازش پرسیدم چرا میرفتی مهمونی یا با رفیقات مواد میزدی و خیلی کارا میکردی ؟

گفتش که خانوادم بهم نمیگفتن نکن براشون مهم نبودم و به خودم گفتم این دختر چه گناهی داره که این بلا سرش بیاد ؟ چرا خانوادش اینقدر بهش بی محلی کردن به این روز درامده ؟

چون میدونم که واقعا میخواد عوض شه باهاشم ولی گذشتش یادم میاد حالم بد میشه لطفا خواهش میکنم کمکم کنید چیکار کنم ؟

خیلی دوسش دارم و عاشقمه خیلی همه کار برام میکنه و من میدونم که میتونم عوضش کنم بخندونمش از همه چی دورش کنم از گذشتش ،  کاری کنم به خدا ایمان بیاره ولی گذشتش یا فکر اینکه رابطه جنسی داشته دیوونم میکنه نمیدونم چطوری خلاص شم از این فکرا ؟

لطفا نظراتتونو بفرستین و کمکم کنید راحت تصمیم بگیرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)