با سلام خدمت دوستان عزیز

بنده پسری هستم 27 ساله که تو یه شهر بزرگ زندگی میکنم مجردم خیلی وقته یه چیز مهم ذهنمو مشغول کرده بنده الان مدتی هست دنبال یه همسرم که بتونیم همو خوش بخت کنیم

 یعنی اول من اوانو بعد اون منو . من شاغلم شغلم هنریه و تو یه شرکت خصوصی کار میکنم و یه پس انداز کم.  دیگه نه خونه ای دارم نه ماشینی و نه چیز دیگه ایی جز خدا .

به همین دلیل وقتی درسم تموم شد فارغ التحصیل شدم و خدمتم تموم شد اومدم تو رشته تخصصی خودم مشغول به کارم . و عاشق کارو رشتمم هستم . از این که کار من بیشتر با خانوادها هست و تو این چند سال با خانوادهایی زیادی برخورد داشتم سعی کردم محجوب و سر به زیر باشم که این وظیفه هر انسانی هست .

منم مستثنی نیستم بالاخره تازگی ها با یه خونواده اشنا شدم که کار دیزاین خونشون دست منه . خونواده خوبی هستن و با اصالت پاک و درست .

در نگاه من که تو این مدت کوتاه باهاشون در ارتباط بودم این خونواده فرهنگی هستن و پدر دکتر . بنده بر عکس خونواده ما که پدرم بازنشسته مادرم خونه دار من چیزی که منو نگران کرده اینه که من دختر بزرگی که یه بار دیدمش کوتاه .

اونها مثل بقیه برام مثل یه مشتری بودن تا اینکه یه روز دختر کوچیکیو اورده بودن من با دیدن اون یهو کنترلمو از دست دادم انگار اونی که همیشه دنبالش بودمو پیدا نکرده بودمو الان دیدم نه از لحاظ ظاهری متانتش ادبش نجابتش در برخورد اولی با من دلم هری راستشو بگم ریخت که دیگه حتی تا وقتی باهاش بودم نمیتونستم تو چشاش نگاه کنم .

حالا مشکل من این جاس که میخواستم شما دوستان منو راهنمایی کنید اینه که من یه چیزم بگم اینقد به خودم یاد دادم که احساساتم روی انتخابم تاثیر نذاره .

مشکل من چند تاس یک این که من تا حالا خواستگاری از هیچ کسی نکردم ولی اشنای باهاش دارم شرایطشو در حد دونستن .

دوم این که من اونی که بهش دل بستم دختر کوچیک خونواده هس .  ایا اونها میان قبول کنن واسه ازدواجش که بزرگی رو بذارن کوچیکی بره

سوم اینکه ما از لحاظ مادی فرهنگی با هم تفاوت داریم حالا اخلاقی فکری مذهبی یه جورهایی نزدیکیم با برخورد هایی که خودم داشتم و درخواستم اینه که من چه جوری اقدام کنم ایا به نظر شما با این اطلاعات کمی که من دادم جایی میمونه واسه اقدام من ؟

ما به درد یعنی من به درد این خونواده میخورم ایا من اقدام کنم به نظرتون ؟ جوابشون چیه یا اصلا نکنم ؟ ولی اون دختر خیلی ذهنمو مشغول خودش کرده همیشه این جور شخصیتو  دوست داشتم.

 این یه احساس کاذب نباشه بعدشم من کی اقدام کنم ؟ تا تموم شدن دیزاین خونشون چند ماهی طول میکشه این اقدام من بعد کارشون باشه الان باشه و ......... ؟

خواهشا منو راهنمایی کنید نظرات شما دوسان برام مهمه برای تموم جون های دنیا ارزوی خوشبختی میکنم و همیشه از خدا خواستم اونهایی که با هم تعهد میدن که بار هم باشن نه توی این دنیا برا هم باشن بلکه حتی اینقد همو داشته باشن از هر نظر که ارزوشون برا هم تو اون دنیا هم باشه .

زیاد حرف زدم ببخشید خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشیو ما رستگار یا علی 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)