من یه سوال برام پیش اومد: چطور یه آقا میتونه اینقدر زود چنان احساساتی بشه که با اولین برخورد فکر کنه همسر آیندش رو پیدا کرده؟؟ اولین مرتبه نیست که این رو از یک آقا میشنوم: 

من با دیدن اون یهو کنترلمو از دست دادم انگار اونی که همیشه دنبالش بودمو پیدا نکرده بودمو الان دیدم نه از لحاظ ظاهری متانتش ادبش نجابتش در برخورد اولی با من دلم هری راستشو بگم ریخت که دیگه حتی تا وقتی باهاش بودم نمیتونستم تو چشاش نگاه کنم .

ظاهرا شما فقط یکبار اون خانوم رو ملاقات کردید و با این حال از نظر متانت، ادب، نجابت و...متوجه شدید که کاملا مورد پسند شماست!

این یه احساس کاذب نباشه

ممکنه اینطور هم باشه! بهتره به خودتون مسلط باشید و بگذارید فرصت باقیمونده شناخت بیشتری بهتون بده. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)