سلام

من دختری هستم 22 ساله دانشجو.عضو یک خانواده سرشناس و تا حدودی متمول. خانوادم خیلی مذهبی هستند و البته خودم چادر سر میکنم. ( نه از این چادری الکیا که از ترس خانوادن ) حجابم رو با علاقه انتخاب کردم.

اهل دوستی با هیچ پسری نیستم .غرورم هم زیاده تا حدی که اصلا محل پسرای اطرافم نمیذارم. سبکسرانه و بی حیا هم رفتار نمیکنم.

در کل همه بهم میگن خانم و باوقارم. خواستگار زیاد دارم. ولی مشکلم اینه که هر کسی توی خیابون و فامیل و دانشگاه و...به من میرسه بهم ابراز علاقه میکنه و پیشنهاد دوستی یا ازدواج میده...:(

خیلی از این موضوع ناراحتم .احساس میکنم نظرم دوستام و اطرافیان نسبت بهم عوض میشه و من نمیخوام کسی فکر کنه من عشوه و ناز میام برا پسرا.....به نظرتون چکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)