سلام بچه‌ها

من چند ساله یه مشکلی دارم. این رو بگم که وقت خیلی محدودی دارم و چون همزمان باید وظایف زیادی که دارم رو انجام بدم، به هیچ کدوم درست و حسابی نمی‌رسم. ولی اومدم اینجا تا مشکلم رو درباره نماز خوندن به شما بگم. از یک طرف چون وقتم کمه، نمی تونم مثلاً بیست دقیقه یا نیم ساعت یک دفعه وسط کارهام برم نماز بخونم.  از طرف دیگه تا وقتی نماز نخونم آرامش ندارم و نمی تونم به کارهام برسم.  شما چه جوری این مشکل رو حل می کنید؟  

با روزه گرفتن هم همین مشکل رو دارم. کلی روزه قضایی دارم ولی وقت نمی‌کنم روزه هام رو بگیرم چون روزه گرفتن برای من وقت می خواد، هم باید سحری آماده کنم و برفرض که سحری باشه، گشنگی بعد از ظهر باعث میشه چند ساعت بعد از ظهر وقتم بره. 

من چه جوری می تونم حداقل‌های اسلامی رو انجام بدم و به کارهام هم برسم؟ شما هم چنین مشکلاتی دارید؟  منتظر راهنمایی هاتون هستم. لطفاً دوستانی که هیچ اعتقادی به نماز یا روزه ندارند اینجا بحث نکنن و زیر سوال نبرن چون مخاطب من نیستند، سوال من از افرادیه که فکر می کنن باید نماز بخونن. ممنونم.


مرتبط :

چه جوری میتونم در نماز تداوم داشته باشم؟

یه جوری قانعم کنید که نماز بخونم

می خوام دختری نماز خون بشم

میترسم نماز بخونم توقعم از خدا بالا بره

یه راهکار و یا یه انگیزه قوی میخوام که بتونم نمازخوان بشم

نماز خوندن واقعا برای من سخته

فلسفه نماز از زبان استاد رائفی پور

چرا نمی تونم نماز بخونم؟

نماز خوندن چه فوایدی داره ؟

چطور نفرتم رو از نماز نابود کنم ؟

چرا نماز و روزه روی من تاثیر نداره ؟

چرا و چه جوری نماز بخونم ؟

دلم میخواد نماز خون بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)