سلام سروران عزیز

من یه دختر ۱۸ ساله هستم که به شدت به کمک همه تون نیاز دارم. خواهش می‌کنم ازم دریغ نکنید.

من پارسال کنکور دادم و رشته مورد علاقه م قبول نشدم. موندم پشت کنکور و امسال برای بار دوم دارم تلاش می‌کنم. ولی حیف که احساس می‌کنم خدا کمکم نمی کنه و نمی تونم اون طور که لازمه جلو برم. خلاصه کلام اصلاً از خودم راصی نیستم و کار هر روز هم شده غصه خوردن و حرص و جوش و گریه. باورتون میشه هر روز چند تا سیلی خودم رو مهمون می‌کنم؟ 

می دونم که تو این سایت آدم‌های به شدت موفق و سطح بالایی رفت و آمد دارن. کسانی که دارن آرزوی من (پزشکی تهران) رو زندگی می کنن. کسانی که مستقل هستند و علاوه بر زندگی خودشون باعث خیر زندگی بقیه هم هستن. کسانی که لطف و کمک خدا تو زندگی شون جاریه.

حالا از شما می پرسم

1_ چه کار کنم که خدا (همون طور که به شما کمک کرد) به منم کمک کنه؟ 

2_ چه کار کردین که خدا این قدر دوست تون داره و بهترین‌ها رو نصیب تون می کنه؟ 

3_خودتون چه کار کردین که این قدر موفق شدین؟

به منم یاد بدین

می خوام یه کار کنم که خدا دوباره منو یادش بیاد..


پیشنهاد:

پیشرفت نکردن به خاطر از این شاخه به اون شاخه پریدن

چطوری احساس نیاز به موفقیت رو در خودم تقویت کنم؟

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت

چطور می تونم همیشه سر حال باشم و با انگیزه، اهدافم ‌رو دنبال کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) ارتباط با خدا (۳۳ مطلب مشابه)