سلام

تو انتخاب رشته من پرستاری و بالا‌تر زدم بنا به حرف مشاورم که اول گفت کاردرمانی کار نداره و بعد با اصرار من گفت سخته و خب منم اون لحظه متقاعد شدم و فکر کردم تصورم اشتباهه. الآن از یه مشاور دیگه سوال پرسیدم و اون معتقد بود کار درمانی آینده بهتری داره و حتی ارزش داره که برم یه شهر دیگه برای تحصیلش.

وضعیت فعلی منم اینطوره که پرستاری استان خودمون قبول شدم و تو کارنامه سبز رتبم به دو تا کار درمانی از شهرهای دیگه می خوره. جنسیتم دختره و خودم مشکلی با دوری از خانواده ندارم اگه مطمئن باشم این تصمیم درسته. نظر شما چیه درخواست بدم برای اولویت بعدی یا خیر؟ 


مرتبط با رشته پرستاری :

پرستار شدم، اما حس میکنم به اون چیزی که میخواستم نرسیدم

برای قبولی در رشته پرستاری چقدر باید درس خوند ؟

نظرم در مورد رشته پرستاری آزاد درسته ؟

برای یک دانشجوی پرستاری چه توصیه ای دارید ؟

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن ؟

از الان دارم تبعیض بین پزشکی و پرستاری رو میبینم.

بهم گفتند که پرستارها مناسب ازدواج نیستند

پرستارم ، بعد از ازدواج رفتار شوهرم سرد شده، چکار کنم ؟

چطور می تونم یه پرستار موفق باشم ؟

محاسن و معایب زندگی مشترک با یه خانم پرستار

حقیقت داره پرستارها با سه روز کار در هفته 4.5 حقوق میگیرن ؟

تجربیات شما در مورد شغل پرستاری

پرستاری از لحاظ بازار کار و درآمد چطوره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)