سلام به اعضای خانواده برتر 

میخواستم راجع به موضوعی از شما کمک بگیرم . 

1- آیا پرستاری آزاد به صرفه است ؟ با توجه به این که امسال طرح حذف شده ؟

2- من امسال دومین سالی بود که کنکور دادم و پرستاری آزاد قبول شدم

بهمن ماه باید برم دانشگاه اما حالا بین یک دو راهی گیر کردم ، به نظر شما دوستان من برم پرستاری آزاد یا بشینم دوباره بخونم برای پزشکی ؟ ، وضعیت مالی مون خدا رو شکر بد نیست ولی یک مقدار به پدرم فشار میاره ؟

3- به نظر شما پرستاری رشته ی خوبیه ؟ ( هم از لحاظ بازار کار و هم از لحاظ درآمد ؟)

در ضمن من به هر دو رشته علاقه دارم هم پرستاری و هم پزشکی

ممنون


مرتبط با رشته پرستاری :

پرستار شدم، اما حس میکنم به اون چیزی که میخواستم نرسیدم

برای قبولی در رشته پرستاری چقدر باید درس خوند ؟

نظرم در مورد رشته پرستاری آزاد درسته ؟

برای یک دانشجوی پرستاری چه توصیه ای دارید ؟

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن ؟

از الان دارم تبعیض بین پزشکی و پرستاری رو میبینم.

بهم گفتند که پرستارها مناسب ازدواج نیستند

پرستارم ، بعد از ازدواج رفتار شوهرم سرد شده، چکار کنم ؟

چطور می تونم یه پرستار موفق باشم ؟

محاسن و معایب زندگی مشترک با یه خانم پرستار

حقیقت داره پرستارها با سه روز کار در هفته 4.5 حقوق میگیرن ؟

تجربیات شما در مورد شغل پرستاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)