سلام

ممنون میشم دوستان اگر در این مورد نظری دارند عنوان کنند؛

پسر ۲۳ ساله ای هستم که دانشجوی سال آخر یک رشته مهندسی ام، سربازی خودم را هم گذروندم و فعلاً تونستم برای خودم کاری را شروع کنم و درآمد معمولی دارم، الآن شرایطی برای من پیش اومد که می تونم تا ۵۰ میلیون تومان وام بانکی با بازپرداخت ۴ ساله و سود پایین دریافت کنم، در واقع کل مبلغ بازپرداخت هم ۶۰ میلیون تومان بیشتر نیست، امّا خب وام برای خرید لوازم خانگی هست و فعلاً خانواده هم نیازی ندارند.

به نظرتون با توجه به اینکه روز به روز قیمت محصولات رو به افزایش هست، درسته که من برای ازدواجم یک سری از لوازم خانه را تهیه کنم؟، الآن با این مبلغ و کمی پس اندازی که دارم فکر کنم بتونم بعضی وسایل مثل ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و tv را تهیه کنم، امّا نمی دونم اصلاً خرید توی موقعیت فعلی درست هست یا خیر؟ 

این وسایلی که تهیه می کنم مثلاً تا دو سال دیگه قدیمی نمیشن؟، به طور کلی اصلاً برند های ایرانی ارزش خرید دارند؟، از طرف دیگه خودم هم خیلی شناختی نسبت به این وسایل ندارم البته سعی کردم کمی تحقیق کنم ولی باز هم اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید ممنون میشم راهنمایی کنید چون وام برای خرید کالا ایرانی هست.

الآن مدل ساید های اسنوا که جز مدل‌های خوب هستند حدوداً ۴۵ میلیون هستند، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و ای دی هم با قیمت ۱۰، ۱۵، ۱۰ توی بازار هست، ولی نگرانم که این قدر هزینه کنم ولی کیفیت خوبی نداشته باشند، یا بعداً که خواستم ازدواج کنم، دختر خانوم بگن که این وسایل را نمی‌خوان یا چرا اینها را گرفتم؟

 من خودم اصلاً اهل پس انداز کردن نیستم، به همین خاطر برای من فعلاً گزینه بدی نیست، ممنون میشم راهنمایی کنید.


پیشنهاد:

با 60 میلیون وام ازدواج، چی بخرم که جهازم کامل بشه؟

چند وقت دیگه عروسیمه و میخوام جهیزیه ام رو کامل کنم

با 10 میلیون وام ازدواج، جهیزیه چی بخرم ؟

کسی میدونه قیمت جهیزیه کامل الان چنده؟

برای خرید جهیزیه از هر جنسی چه مارکی بخرم ؟

کمک کنید یه جهیزیه کاملا ایرانی بخرم

در جهیزیه چه چیزهایی مهم و واجبه ؟!

قوانین تهیه ی جهیزیه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)