سلام

سری میرم سر اصل مطلب؛

من از کاربران خاموش اینجا هستم و چند وقته نگرانی برام پیش آمده، خواهر نوجوانی دارم و پدرم میخواد ماهواره خونه مون نصب کنه، خیلی نگران هستم، پدرم هم از این کار منصرف نمیشه، میخواستم بپرسم عوارض ماهواره برای دختران نوجوان چیه؟، شاید بعد خواندن نظرات شما دوستان پدرم دست از این کار برداره.

ممنون از خانواده برتر


مرتبط:

خواستگار دارم اما مشکلم اینه که ماهواره داریم

دو موضوع سیاست و ماهواره باعث شدند در قبول خواستگارم مردد باشم

دیدن ماهواره جلوی بچه ها + راهکار برای افزایش تمرکز روی درس

مضرات داشتن ماهواره چیه ؟

کلیپ دکتر خسروی در مورد پاکدامنی و ماهواره

سهم ۱۷ درصدی ماهواره در وقوع طلاق

خون شهیدان فقط به حجاب، ماهواره و روزه حساسه ؟

درک می کنم که چرا خانواده ها میرن سراغ ماهواره

هدیه ماهواره‌ای غرب به مجردهای ایرانی

یک نظرسنجی از آقایون در مورد ماهواره

بین خریدن و نخریدن ماهواره شک دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)