سلام
راستش من متاهلم و با  جمعی از دوستان خانومی که اون ها هم متاهل هستند یه گروه زدیم. یه روز من سوالم رو که در مورد مضرات ماهواره بود مطرح کردم اما چون همشون ماهواره داشتند گفتند که نه ماهواره خوبه و مرداشون با ماهواره و دیدن خانومای بدحجاب در آن، تحریک نمیشن و من رو حساس خطاب کردند . قرار شد که سوالم رو در این سایت مطرح کنم که جمعی از مردان خودشون بیاند و سوال من رو جواب بدند .

میگن راه تحریک مردها از طریق چشمه ،‌ خب پس مسلما دیدن ماهواره تحریکتون میکنه دیگه . حالا صرفا نه همه ی برنامه هاش و نه صرفا فیلم های مستهجنش ،‌ منظورم بعضی مسابقه ها و یا شو ها و موسیقی هستش . خانومی با لباس نسبتا باز و با آرایش میاد روی سن و میخونه و میرقصه و عشوه میاد . این شما رو تحریک میکنه؟

چون راه تحریکتون که همون چشم هستش رو داره پر میکنه دیگه. پس بی تاثیر نیست. ممنون میشم در جواب دادن صادق باشید .


مرتبط:

خواستگار دارم اما مشکلم اینه که ماهواره داریم

دیدن ماهواره جلوی بچه ها + راهکار برای افزایش تمرکز روی درس

مضرات داشتن ماهواره چیه ؟

کلیپ دکتر خسروی در مورد پاکدامنی و ماهواره

سهم ۱۷ درصدی ماهواره در وقوع طلاق

خون شهیدان فقط به حجاب، ماهواره و روزه حساسه ؟

درک می کنم که چرا خانواده ها میرن سراغ ماهواره

هدیه ماهواره‌ای غرب به مجردهای ایرانی

بین خریدن و نخریدن ماهواره شک دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)