سلام

یک سوال داشتم در زمینه طراحی  رابط کاربری 

۲ مسئله هستش: 

1- ببینید دوستان من به واسطه کارم که طراحی برنامه نویسی هستش، من طراحی سمت کد بسیار دست حرفه ای دارم منتهی قالب‌هایی که می زنم رو از سایت‌های مثل دریبل، یا اینستاگرام بر می‌دارم تا بتونم تقویت بکنم خودم رو در زمینه طراحی وب سمت html منتهی مسئله‌ای که هستش تصمیم گرفتم خودم رابط کاربری UI UX رو بزنم حالا با ادوبی ایکس دی فتوشاپ یا هر چیز دیگهT ولی خب سوالی که دارم آیا نیازه که یک خلاقیت ذاتی داشت؟ 

یعنی مثلاً با دیدن دوره‌ها و تکنیک‌ها میشه به اون استعداد و خلاقیت دست یافت چون من می دونم زیاد اون خلاقیت رو ندارم ولی به واسطه کارم نیازه که یاد بگیرم (می تونم از یک طراح رابط کاربری استفاده بکنم ولی خب دوست دارم خود کفا باشم) .

2- دیدید گاهی اوقات توی ساعاتی از روز چنین مغزتون خلاق و ایده پرداز میشه که فکر کنم تو عمرتون نشه امّا یک دفعه دیگه میره و تا چند روز دیگه نمیاد؟ 

این علتش چی می تونه باشه کسی برخورده بهش؟ 

ممنونم از شما


پیشنهاد:

برنامه نویس php هستم و به دنبال کار می گردم

ارزش داره عمرم رو روی برنامه نویسی بذارم؟

برای لیسانس رشته آی تی بهتره یا نرم افزار ؟

آینده شغلی و درآمد رشته نرم افزار بهتره یا سخت افزار ؟

آینده شغلی رشته نرم افزار چطوره ؟

قبولی رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار یا فناوری اطلاعات؟

در خواست ایده برای کسب در آمد از طریق طراحی و برنامه نویسی وب

راهنمایی در مورد کسب درآمد از برنامه نویسی

در ایران برنامه نویسی plc درآمد داره؟

برنامه نویسی، راهی برای کسب درآمد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)