سلام خدمت همه عزیزان 

با توجه به شرایط اقتصادی بد جامعه اکثریت افراد دنبال منبع درآمد هستن تا بتونن وضعیتشون رو بهتر کنن. خود من یه دختر ۲۲ ساله هستم و با اینکه درآمد دارم اما وقتی می بینم قیمت اجناس چطور داره میره بالا دچار استرس و ترس میشم و حالم بد می شه.

دختران و پسرانی که مثل من فکر می کنن به درآمد بیشتر نیاز دارن دو دسته میشن، یا تخصص و مهارت دارن که میرن دنبالش باهاش پول در میارن، یا مثل من تخصص خاصی ندارن، دوستان خود من الان رفتن دنبال منشی بودن و فروشندگی و بازاریابی و کارهایی از این دست که تخصص نمی خواد. 

اما من می خوام یه نصیحتی بکنم، این طوری کار کردن نتیجه ای نداره، یه پول بخور نمیری در میاد ولی فایده ای نداره، می خوام بگم جوان عزیز، چه دختر هستی چه پسر، دنبال مهارت و تخصص باش، یه کار درآمد زا یاد بگیر، آدم از فردای خودش خبر نداره. 

دخترهای عزیز فقط به فکر خونه داری و ازدواج نباشید، باید بتونید گلیم خودتون رو از آب بکشید بیرون...، از این بحث ها که بگذریم می خوام تخصصی رو که خودم الان شروع به یادگیریش کردم معرفی کنم برای کسانی که ایده‌ای ندارن..

(برنامه نویسی) 

این تخصص هم برای خانوم ها مناسبه هم آقایون، و هم داخل کشور می شه کار کرد هم خارج کشور، هم می شه رفت دفتر کار کرد و هم دور کاری از خونه، هم می تونی برای کسی کار کنی هم می تونی مستقیم پروژه بگیری خودت کار کنی برای خودت، هم می تونه شغل اول باشه هم می تونه شغل دوم.

تمام چیزی که لازم دارید: 

یک عدد کامپیوتر 

اینترنت 

وقت آزاد برای یادگیری 

پشتکار و انگیزه و تلاش

پشتکار و انگیزه و تلاش

پشتکار و انگیزه و تلاش

 

اگر حدود شش ماه تا یک سال زمان برای یادگیری بذارید بعد می تونید وارد بازار کار بشید و بازار کار خیلی خوبی داره، البته اگر مثلاً دو سال زمان بذارید و زبان‌های بیشتری یاد بگیرید و مهارت بیشتری به دست بیارید طبیعتاً درآمد بهتری دارید، منظورم از شش ماه تا یک سال این نیست که روزی یه ساعت بخونی بذاری کنار... قشنگ با دل جون باید بخونی... روزی ۵، ۶ ساعت... و تمرین کنی. 

فیلم‌های آموزشی رایگان توی اینترنت هست من خودم از اون ها استفاده می‌کنم، اگر حوصله سر و کله زدن با کامپیوتر رو دارید بسم الله ... 

دوستان گلم یادگیریش نه اون قدر سخته که نتونید یاد بگیرید نه اون قدر آسونه که بدون تلاش یاد بگیرید، اگر شرایط مالی بهتری می خواید می تونید این راه رو امتحان کنید. 

برنامه نویسی حوزه های مختلف داره؛

مثل برنامه نویسی وب (درست کردن وب سایت)  

برنامه نویسی اندروید (تولید برنامه و بازی برای گوشی های اندروید)  

و ... 

 باید حوزه مورد نظر رو انتخاب کنید و زبان برنامه نویسی مخصوص اون رو یاد بگیرید، مثلاً باید ۳ تا ۵ زبان برنامه نویسی بلد باشید برای کار، یاد گرفتن زبان اول، از همه سخت تره چون پایه زبان‌ها نزدیک به هم هست و اولی رو یاد بگیرید بعدش راحت تر می شه.

من دارم برنامه نویسی وب می خونم و زبان‌های  زیر رو باید بخونم به ترتیب:

Html

Css

Java script 

ریکت جی اس

متریال یو ای

 برای آشنایی بیشتر سرچ کنید و ببینید که باید چه کار کرد، من حتی پیشنهاد می‌کنم چهار سال دبیرستان رو به جای اینکه این قدر بری مدرسه و کتاب های بی فایده حفظ کنی آخرم یادت بره، یا که کلی زحمت بکشی کنکور بدی بری دانشگاه یه رشته بخونی که آخرشم کار نداشته باشی و مدرکت رو بذاری کنج خونه، همون چند سال رو بشین برنامه نویسی یاد بگیر  بعدش یه کار خوب با درآمد خوب داشته باش، در آخر بگم هر چقدر تلاش کنید همون قدر نتیجه می‌گیرید، حتی این کار هم نه بالاخره یه چیزی یاد بگیرید... مصرف کننده منفعل نباشید.

از شما حرکت از خدا برکت 

"فاطمه هاش"


مرتبط:

برنامه نویس php هستم و به دنبال کار می گردم

ارزش داره عمرم رو روی برنامه نویسی بذارم؟

برای لیسانس رشته آی تی بهتره یا نرم افزار ؟

آینده شغلی و درآمد رشته نرم افزار بهتره یا سخت افزار ؟

آینده شغلی رشته نرم افزار چطوره ؟

قبولی رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار یا فناوری اطلاعات؟

در خواست ایده برای کسب در آمد از طریق طراحی و برنامه نویسی وب

راهنمایی در مورد کسب درآمد از برنامه نویسی

در ایران برنامه نویسی plc درآمد داره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) کسب درآمد (۲۰ مطلب مشابه)