سلام دوستان

نمی دونم اینجا چند نفر مثل من البته تا یک هفته پیش علاقه‌ی زیادی به گوش کردن آهنگ دارن؛ نمی دونم چقدر هر روز وقت شما برای گوش کردن به آهنگ‌ها و سبک‌های مختلف صرف میشه؛ نمی دونم چقدر یه آهنگ روی شما تأثیر داره؛ فقط اومدم ماجرای این هفته‌ی خودم را براتون تعریف کنم و بعد بررسی و تصمیم را بذارم به عهده‌ی خودتون؛ من خیلی در مورد آثار گناه‌های مختلف مثل دوستی با جنس مخالف, خودارضایی بی نمازی؛ چت با نامحرم؛ و خیلی از گناه‌ها تحقیق کردم چون رشته ام هم مشاوره بود خیلی دوست داشتم رابطه‌ی بین نظرات علمی در مورد این جور مسائل را با نظر دین مقایسه کنم؛ و به هر کدوم که نگاه می‌کردم؛ در اوج ناباوریی خیلی همپوشانی داشتن و به قول امام خمینی دقیقاً هم دین و هم روانشناسی هر دو یه حرف را می‌زدند ولی با یه زبون دیگه و با زبان خودشون.

ولی در مورد گوش کردن به موسیقی چون خودم بهش عادت داشتم نمی تونستم دلیل علمی پیدا کنم که چرا موسیقی از نظر دین حرامِ و چطور میشه این عادت گوش کردن را کنار گذاشت البته من اینجا بگم کاری به انواع سبک  موسیقی ندارم و اصل حرف من یه موضوع دیگه ست.؛ این ماجرا گذشت تا اینکه من وقتی می‌دیدم یه عالمه از وقت‌های با ارزشم داره صرف گوش کردن به آهنگ میشه؛ اصلاً همیشه قبل از انجام دادن یه کار مهم مثل درس خوندن باید یه ربع حداقل آهنگ گوش می‌دادم؛ ولی فقط پاپ و شاد گوش می‌دادم و اصلاً از موسیقی رپ و بقیه‌ی سبک‌ها خوشم نمی اومد؛ وقتی دیدم وقتم هر روز حدوداً دو سه ساعت صرف این کار میشه.

راستش با امام زمان عهد کردم که من آهنگ را کنار می ذارم و شما هم بهم کمک کن تا بتونم بدون آهنگ هم خوب درس بخونم؛ و هم از بقیه‌ی وقتم به خوبی استفاده کنم؛ از تأثیرات و لطف امام زمان توی این یه هفته که هر چی بگم کمه که چقدر  توی اوقات اضافه  کارهای مختلف کردم و تأثیرات عالیش رو حس می‌کردم؛ ولی خودمونیم؛ خیلی اوقات دلم برای گوش کردن به آهنگ تنگ می‌شد انگار عادت کرده بودم؛ خُلقم می اومد پایین مخصوصاً اگر کاری برای انجام دادن نداشتم خیلی دوست داشتم هدفون ها را بزنم و با یه آهنگ قشنگ حالم رو خوب کنم؛ ولی من قول داده بودم؛ با خودم گفتم بیام ببینم چرا اسلام موسیقی را حرام کرده؛ چرا این همه آدم دارن گوش میدن ولی مثل من  این قدر حساس نیستن.

اومدم توی نت سرچ کردم؛ و به سخنرانی آقای علی اکبر رائفی پور در مورد آثار موسیقی رسیدم, بچه‌ها شما اگر همین عبارت آثار موسیقی آقای رائفی پور را سرچ کنید و ویسی که توی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضبط شده را گوش کنید؛ تمام حرف‌هایی که میزنه و دلایل کاملاً علمی که بیان می کنه خودش حجت و دلیل محکمی میشه که گوش کردن به آهنگ را ترک کنید؛ من زمانی که داشتم گوش می‌دادم فقط با خودم گفتم خدا خیلی دوستم داشت که آگاهم کرد.

خواهش می‌کنم اگر فقط و فقط سلامتی جسمی تون براتون یه کوچولو ارزش و اهمیت داره این فایل را دانلود کنید و گوش بدید؛ و بعد بیاید نظرات تون را زیر این پست بگید؛ ولی خواهشی که دارم تا گوش نکردید خواهشا منو آقای رائفی پور و موسیقی را قضاوت نکنید؛ به امید اینکه همه مون یه روزی از این آسیب مهلکی که شاید خیلی درگیرش باشیم رها بشیم.

http://jc313.ir/?newsid=40


بیشتر بخوانید ...

دانلود آهنگ - ترمیم روابط زناشویی

بیشتر به آهنگ های کدام خوانندگان داخی گوش می کنید ؟

معرفی آهنگ برای مسافرت های نوروزی با خودرو

لطفا هر آهنگی رو گوش ندید

بیشتر به آهنگ های کدام خوانندگان داخلی گوش می کنید ؟

برای ترک اعتیاد به موسیقی کمکم کنید

زمانی دیوونه موسیقی غربی بودم، الان عاشق گوش دادن قرآنم

از وقتی موسیقی رو از زندگیم حذف کردم آرامش دارم

بنظرتون آهنگ گوش دادن حرامه؟

لطفا هر آهنگی رو گوش ندید

موسیقی بیشترین سهم را در تشدید احساس آدمی دارد

به خاطر دلایلی دوست ندارم آهنگ گوش بدم

موسیقی واقعا اثرات خاصی روی روح و جسم داره؟

می خوام گناه گوش دادن به آهنگ رو ترک کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)