سلام

۲۱ سالمه ولی کسی رو ندارم، سه ماه تابستون توی یک اتاق سه در چهار گذشت مثل همیشه، گاهی که تنهایی خیلی اذیت می‌کرد به طرف گوشی می‌رفتم تا شماره کسی رو بگیرم و از یک نفر بپرسم حالت چطوره ولی صفحه مخاطبین خالیه خالی بود به جز اسم چند استاد و پدر و مادرم اسم هیچکس نبود.

به فکر افتادم اینستاگرام نصب کنم و نصب کردم و دو روز به صفحه‌ای که دو عدد صفر اون جا خودنمایی می‌کرد نگاه کردم و یادم افتاد من باز هم کسی رو ندارم که بخواد منو دنبال کنه 

گاهی با برادر کوچیکم که دو سالشه حرف می‌زدم و اون با تعجب به اشک های من نگاه می‌کرد و گاهی به طرف پدر و مادرم می‌رفتم که هر کدوم اون قدر درگیر بودن که متوجه نمی‌شدن من چی گفتم، به فامیل‌ها فکر کردم و یادم اومد اون ها کیلومترها با ما فاصله دارند، به سمت کتاب‌ها رفتم خوندم و خوندم و ... نشد.

توی اینستاگرام برای یکی از سلبریتی های معروف و پر طرفدار خارجی فن پیج زدم کسی بود که به غیر خودم همه دوسش داشتن، وقتی این کار رو کردم خیلی‌ها بودن که باهام حرف بزنن من براشون از فروش و چارت‌های آهنگ ها بگم همه شون بچه‌های چهارده یا پونزده ساله بودن امّا فرقی نداشت مهم این بود که کسی هست که من بعد مدت زیادی بتونم حرف بزنم کم آدم‌های سن بالاتری تا مرز سی سال پیج منو فالو کردن اون ها از اون سلبریتی تعریف می‌کردن و من از کار خودم ذوق می‌کردم.

امّا دیشب وقتی داشتم بحث می‌کردم با یک نفر تو همون محیط بهم گفت عمراً دهه هفتادی باشی اون با اینکه از من کوچک‌تر بود گفت یعنی تو با این سن هیچ کار مهمی نداری؟! یعنی این قدر آدم بدبختی هستی و تو زندگی واقعیت هیچی نیستی که اینجا اومدی تا آدم حسابت کنن؟ 

حرف هاش برام مثل یه پتک بود که کوبیده می‌شد تو سرم، اون راست می‌گفت، لطفاً پیشنهاد روانشناس ندید چون چیزی رو برای من عوض نکرده، امّا بگین من چه کار کنم؟ 

من چهره خوبی دارم، شوخم و خندون، درسته که درونگرام ولی آداب معاشرت خوبی دارم و فقط تنها مشکلم اینکه زیادی بچه مثبتم از لحاظ اخلاقی، ممنون میشم راهنمایی کنید.


مرتبط:

چطوری باید با احساس تنهایی کنار بیام

چه طوری از تنهایی و یکنواختی در بیام ؟

تنهام ، خسته ام ، از تنهایی دلم یه همسر میخواد

تنهایی از همه جهات دیوونم میکنه

چه پاسخی به نیاز های جنسیم و عاطفیم و تنهاییم بدم ؟

تنهایی بد جور بهم فشار آورده

چرا یه دختر باید کل تابستونش زل بزنه به دیوار اتاقش از تنهایی ؟

اینرسی ازدواج - شاید عمق تنهایی رو درک نکردی

اینرسی ازدواج - تنهایی رو عشقه!!!

چیکار کنم تنهایی و خیالبافی منو اذیت نکنه؟

احساس تنهایی زیاد مانع حرکت رو به جلوی من شده

من موقع تنهایی هام با یه آدم خیالی حرف می زنم

ایها الناس به چه زبونی بگم که بابا مُردم از تنهایی

کی واقعا دلش میخواد همیشه احساس تنهایی کنه ؟

من فوبیای تنهایی گرفتم ...

برای رهایی از تنهایی چه راهکارهایی دارید ؟

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران

چه جوری از تنهایی در بیام ؟

دیگه خسته شدم بس که همه چی رو ریختم توی خودم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)