سلام دوستان، وقت تون بخیر

من ۱۸ سالمه و مدام فکر می‌کنم به خاطر بعضی از ویژگی هام (که شاید بد هم نباشن و از نظر خیلی افراد حتی نقطه قوت محسوب بشن) ممکنه کمتر مورد توجه قرار بگیرم و به نوعی اعتماد به نفس ندارم، من قدم ۱۷۲ و عینک می زنم (از ۴ سالگی) حس می‌کنم زیادی قد بلندم، عینکی بودن ضعفه به قدر کافی جذابیت ندارم (در حالی که تا الآن هر کس منو دیده و یا نظرش رو پرسیدم نظرش کاملاً مخالف نظر من بوده) خصوصاً عینک باعث کاهش شدید اعتماد به نفسم شده! به نوعی که من ابداً اجازه نمی‌دم با عینک ازم عکس بگیرن و وقتی عکس بدون عینکم مورد تایید قرار می گیره می‌ترسم اگر اون شخص من رو با عینک ببینه نظرش به کل عوض بشه.

آیا واقعاً این موارد می تونه روی جذابیت کسی تاثیر گذار باشه؟ 


پیشنهاد:

من از عکس گرفتن به شدت فراری ام

برای عکس گرفتن تو آتلیه باید چه ژست هایی بگیرم ؟!

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

تا چند وقت پیش فکر میکردم خیلی خوشگلم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)