سلام

من معلّم رسمی دوره دبیرستان هستم و البته خانمی با سن جوان حدود ۲۵ سال. راستش تدریس خصوصی هم می خوام انجام بدم. به دلایلی. ولی مشکل اینه که دیگران و اطرافیان همه ش منو میترسونن که تدریس خصوصی و رفتن به منزل بچه‌ها خطرناکه و ریسکه. یعنی واقعاً تا این حد این موضوع بد و خطرناکه و من نمی دونستم؟ من واقعاً نمی دونم چه مشکلاتی ممکنه به وجود بیاره این کار که اطرافیان منو ازش می ترسونن. 

میشه اگه تجربه‌ای در این باره دارید یا حتی تجربه‌ای ندارید ولی چیزی به ذهن تون می رسه برام بنویسید در این باره؟ بایدها و نبایدهای این کار چیه؟ خطرهاش چیه؟ چطوری باید رفتار کرد؟ در مورد دریافت هزینه که مثلاً یه وقت الکی وقت تلف نکنم و پولم رو ندن یا اینکه در مورد پایین آوردن خطرات احتمالی تدریس خصوصی در منازل بچه‌ها اگه چیزی به ذهن تون می رسه بگید لطفاً. 

چه کسانی تدریس خصوصی کردن و به عنوان معلّم خصوصی خونه بچه‌ها یا دانش آموزان شون رفتن؟ از فامیل و اقوام تون چی؟ کسی هست تدریس خصوصی به این شیوه انجام بده؟ در کل نظرتون چیه راجع به این موضوع؟ مخصوصاً الآن که کرونا هستش آیا خطر انتقال بیماری از دانش اموز به معلّم هست؟ خوب بچه هستن و رعایت هم نمی کنن دیگه. ممنونم از همفکری تون


پیشنهاد:

چگونه با تدریس زبان کسب درآمد کنیم؟

شرایط درس دادن در دانشگاه پیام نور، آزاد یا غیرانتفاعی چیه؟

دانشجو هستم، می خوام به صورت پاره وقت تدریس کنکور انجام بدم

یک دانشجو کجاها می تونه تدریس کنه ؟

اشتغال به عنوان حق التدریس در دانشگاه آزاد

از نظر درآمد تدریس زبان بهتره یا مهمانداری هواپیما ؟

در تدریس ریاضی حرفه ای هستم اما ...

تدریس خصوصی بصرفه تره یا تدریس توی آموزشگاه ؟

برای تدریس در دانشگاه چه روندی باید طی بشه ؟

علاقه به تدریس دارم ، از کجا شروع کنم ؟

روند تدریس یک دانشجو در موسسات آموزشی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)