با عرض سلام خدمت همه ی دوستان

یه مدتی نبودم به خاطر دانشگاه و درس و این حرفا! خلاصه یه سوال داشتم خوشحال میشم اگه کسی تجربه ای چیزی داره بهم کمک کنه!

من دانشجوی سال آخرم و بعد تموم شدن درسم میخوام یکسال واسه ارشد بمونم! منتها دوست ندارم تو این یه سال بیکار باشم.

توانایی درس دادن رو دارم مثلا ریاضی و فیزیک دبیرستان و مطمئنم که از خیلی از معلمای خودم بهتر میتونم درس بدم!

منتها مدرسه ها مسلما یه آدم بی سابقه رو قبول نمیکنن! به نظر شما کجا میتونم همچین کاری رو واسه خودم جور کنم؟

کلا هر پیشنهادی در این زمینه دارین خوشحال میشم بهم بگین!

ممنون از نظرات همتون


مرتبط:

اشتغال به عنوان حق التدریس در دانشگاه آزاد

از نظر درآمد تدریس زبان بهتره یا مهمانداری هواپیما ؟

در تدریس ریاضی حرفه ای هستم اما ...

تدریس خصوصی بصرفه تره یا تدریس توی آموزشگاه ؟

برای تدریس در دانشگاه چه روندی باید طی بشه ؟

علاقه به تدریس دارم ، از کجا شروع کنم ؟

روند تدریس یک دانشجو در موسسات آموزشی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)