سلام دوستان

من دانشجو هستم، میخواستم به صورت پاره وقت تدریس کنکور انجام بدم، ترجیح میدم درس عربی رو تدریس کنم. اما تجربه ای در این زمینه ندارم، نمیدونم باید چطور و از کجا شروع کنم؟، چطور شاگرد جذب کنم؟

اگه اطلاعاتی در این زمینه ها دارید لطفا راهنمایی کنید.

سپاس


مرتبط:

یک دانشجو کجاها می تونه تدریس کنه ؟

اشتغال به عنوان حق التدریس در دانشگاه آزاد

از نظر درآمد تدریس زبان بهتره یا مهمانداری هواپیما ؟

در تدریس ریاضی حرفه ای هستم اما ...

تدریس خصوصی بصرفه تره یا تدریس توی آموزشگاه ؟

برای تدریس در دانشگاه چه روندی باید طی بشه ؟

علاقه به تدریس دارم ، از کجا شروع کنم ؟

روند تدریس یک دانشجو در موسسات آموزشی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)