من می خوام از خانمی خواستگاری کنم. ایشون مدتی با آقایی جهت شناخت برای ازدواج تلفنی صحبت کردن. فقط تلفن بوده نه قراری گذاشتن جایی نه چیز دیگه ای فقط تلفن بوده و فقط اون آقا به ایشون زنگ زده ایشون اصلاً تماس نگرفتن. 

مدت آشنایی شون کمتر از یک ماه بوده. به نظرتون چه جور برخورد کنم درست تر است. کمی این موضوع تو ذوقم زده. از پاکی دختر خانم مطمئن هستم امّا اینکه با نامحرمی حرف زده گاهی حالم رو بد می‌کنه. به نظرتون من زیادی حساسم یا نه. چه جوری روی خودم کنترل داشته باشم و موضوع رو زیاد بزرگ نکنم برای خودم. خواهران لطفاً راهنمایی کنند. چه جوری این موضوع رو هضم کنم. چه جور نگاهم و تغییر بدم. با خودم میگم فردا اون پسر من و تو شهرمون با نامزدم ببینه پیش خودش چه فکر می‌کنه. این افکار آزارم میده. 

بیشتر از موضوع خواستگاری این خانم می خوام کمی کمک کنید ذهنم و عوض کنم. من اینجورم فکر می‌کنم هر دختری درخواست آشنایی پسری را قبول کرد یعنی راضی است یا مثلاً اون پسره رو پسندیده یا این جور بگم ته روانم فکر می‌کنم یه جور رابطه دوستی است نه قصد ازدواج. کمک کنید کمی ذهنیتم باز بشه.


پیشنهاد:

بخاطر عشق قبلیم دیگه نمیتونم عاشق بشم

چگونگی حذف صحنه ی ناخواسته از ذهن

خلاص شدن از افکار ناخواسته ای مثل عشق قبلی، خاطرات بد و ...

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم ؟

میخوام فراموشش کنم اما ...

برای فراموش کردن یک شخص آیا راه حلی دارید؟

چطوری کسی رو که دوسش دارم فراموش کنم ؟

ذکر یا دعا برای فراموش کردن کسی سراغ دارید ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

راه فراموش کردن یا متنفر شدن از یه نفر چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)