پسری هستم ۱۷ ساله برق خوندم و می‌خواهم کنارش پی ال سی هم بخونم از دوازده سالگی خودم تنها شروع کردم گار کردن با پاورپوینت ورد اکسل کپتیویت و نرم افزارهای مبکس و مونتاژ ویدیو بدون هیچ آموزشی و الآن تو این سنم مهارت خاصی تو این نرم افزارها دارم که تو این چند سالم نرم افزار فتوشاپ هم اضافه شد چون چند وقتی تو تلگرام برای سرگرمی برای افراد لوگو و پوستر می زدم و درآمد کمی داشتم و فقط برای سرگرمی بود الآن موندم من در آینده برق رو ادامه بدم پی ال سی هم بخونم آدم موفقی میشم.

می دونم بستگی به علاقه داره ولی خوب تو این وضعیت یکم از آینده خودم ترس دارم، پدرم واقعاً تو برق اسطوره‌ای می تونه پشتوانه خوبی باشه برام ولی کسانی که تجربه دارن بهم بگن من برای پیشرفتم چه کارهایی انجام بدم برق رو بخونم؟،  و اینکه plc کلاس های جداگونه داره که لازم نباشه رشته تخصصیم باشه حتماً برم دانشگاه.

ممنون میشم راهنماییم کنید.


مرتبط:

پیشرفت نکردن به خاطر از این شاخه به اون شاخه پریدن

چطوری احساس نیاز به موفقیت رو در خودم تقویت کنم؟

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت

چطور می تونم همیشه سر حال باشم و با انگیزه، اهدافم ‌رو دنبال کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)