سلام 

پیامی راجع به تجربه شخصی به آدم‌هایی که برای دیگران خودشون رو تغییر میدن.

من بارها دیدم که افرادی سوالاتی می‌پرسند مبنی براین که در محیط‌های مختلف در مقابل افراد مختلف چه طور برخورد کنن تا مورد پسند باشن، من تا قبل نوشتن این متن همچین آدمی بودم.

در نوجوانی من از دخترهای اطرافم بدن پر‌تری داشتم جوری که مجبور می‌شدم حرف های زیادی رو تحمل کنم و گه گاه تیکه‌هایی که می‌گفتن، لابد کارهایی کردم که بدنم این شکلیه، اون موقع من در اوج جوونی و توجه و بی اعتماد به نفس بودم، پس رفتم دنبال لاغری، زیاد ورزش می‌کردم و غذا هم نمی‌خوردم جوری که گاهی حس می‌کردم الانه که پخش زمین بشم وقتی لاغر شدم و استایل یک مانکن رو داشتم باز همون آدم‌ها اومدن و شروع کردن به تیکه انداختن.... (الآن بدنم بیماره) 

لباس روشن می‌پوشیدم می‌گفتن چه معنی داره دختر لباس روشن بپوشه، پس تیره پوشیدم گفتن چه معنی داره دختر تیره بپوشه، لابد افسرده ست، میگن نخند چون زشته وقتی نخندی میگن چه غده، میگن... 

این قدر گفتن و من انجام دادم مثل یک آفتاب پرست، جوری که حتی وقتی آدمی که یک جا منو دیده بود و یک جای دیگه می‌دید تعجب می‌کرد که آیا من همونم؟!، من حتی خودم هم فراموش کردم حتی اخلاقیاتم رو...

و الآن به غیر از یک آدم افسرده و عصبی چیزی نمونده، حرفم اینه که خیلی‌ها میتونن از خیلی از رفتارهای شما خیلی برداشت‌ها داشته باشن، یک نفر یک آدم سر به زیر می بینه میگه چقدر پاکه، ولی کناریش ممکنه بگه چقدر مارموز، یکی دیگه ممکنه بگه چقدر بی اعتماد به نفس. 

قرار نیست شما مورد پسند همه باشین، قرار نیست طرز راه رفتن تون، نگاه کردن تون و حرف زدنتون بر اساس نظر بقیه باشه، آدم‌ها متفاوت هستند یکی با صدای بلند می خنده چون عادتشه، یکی نه، یکی هیکل درشتی داره یکی نه، یکی تند راه میره یکی آروم و با ناز.

به تفاوتی که خدا بین هر انسان گذاشته احترام بذارید، به خودتون احترام بذارید، شما مشکلی ندارید، نیاز نیست مدام فکر کنین مردم راجع به شما چی فکر می کنن، چون اون موقع دیگه برای خودتون زندگی نمی کنین، برای حرف بقیه زندگی می‌کنید و هر روز یک شکلی میشین که بقیه می خوان و این باعث بیمار شدن تون میشه.

نیاز نیست به مردم با هر روشی ثابت کنین شما انسان خوبی هستید، مدام خودتون رو اذیت کنین که به مردم بگین ببین من چقدر آدم خوبی هستم؟ تو رو خدا منو دوست داشته باش 

مهم خودتی و خدای بالای سرت، مردم رهگذرن و عمر هم همین طور پس خودت باش


پیشنهاد:

چقدر از سرمایه هاتون رو خرج حرف مردم می کنید؟

دارم از دست بعضی از مردم دچار جنون میشم

اگه قضاوت کردن های مردم وجود نداشت ...

از بی فرهنگی بعضی از مردم خسته شدم

نیاز به تایید شدن توسط دیگران

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه) تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)