سلام 

من دانشجوی رشته فلسفه و حکمت یه دانشگاه دولتی خوب هستم امّا شنیدم که این رشته بازار کار نداره از اول می دونستم ولی به خاطر شرایط مالی و اینکه دیگه حوصله کنکور دوباره نداشتم همین رشته رو تو شهر خودم انتخاب کردم.

امّا الآن هیچ انگیزه‌ای برای من نمونده اصلاً نمی تونم واحدهام رو پاس کنم چون هیچ آینده‌ای نمی بینم برای خودم، به خاطر خانواده م نمی تونم ترک تحصیل کنم و اینکه خودم هم دوست دارم دانشگاه برم.

خانواده م اجازه نمیدن که برم سر کار. من هیچ هنری و... بلد نیستم که برم مرتبط با اون کار کنم و از یک طرف خانواده م اجازه نمیدن برم برای مدت کوتاهی فروشندگی یا بازاریابی و....

در واقع همه ش منو محدود کردن که فقط باید شغلی داشته باشی که کلاس کاری بالایی داشته باشه در واقع یه هنری و...

می‌خواستم از شما کمک بگیرم که چه فن و هنری یاد بگیرم که بتونم درآمد زایی کنم ازش، اصلاً علاقه‌ای به خیاطی و آرایشگری ندارم چون متاسفانه وسواسم و اصلاً نمی تونم ناخن کسی رو سوهان بکشم یا دست بزنم...

علاقه زیادی به ورزش دارم ورزش‌های رزمی چون روحیه خشنی ندارم نمی تونم شرکت کنم ولی رقص زومبا و ایروبیک و... دوست دارم یاد بگیرم برم فدراسیون مدرک بگیرم امّا با یک مربی صحبت کردم گفت بازار خوبی نداره تابستون یه کم خوبه و اینکه می‌گفت باید خودت سالن بزنی که من سرمایشو ندارم بعدم گفت جاهای دیگه درصدی بهت پول میدن که زیاد ارزش نداره. و این هم بگم تونایی جسمانی ام خوب نیست اصلاً نتونستم تو عمرم یک بار دراز نشست برم.

یه مدت هم فکر برنامه نویسی و رشته‌های مربوط به کامپیوتر بودم ولی هیچ سررشته و آشنایی ندارم برای برنامه نویسی باید زبان و ریاضیت خوب باشه که من متاسفانه ضعیفم 

واقعاً الآن سردرگمم نمی دونم چی کار کنم. اصلاً پیشرفتی نمی‌کنم دوست ندارم تو آینده با یه مدرک خونه نشین باشم خواهشا راهنمایی کنید.


مرتبط با روش های کسب درآمد برای خانم ها:

یه دانشجوی دختر، چه مهارتی رو یاد بگیره سریع وارد بازار کار بشه

با حقوق ماهیانه م چکار کنم که سودآور باشه

گرفتن امتیاز دکه خوراکی یا کیوسک روزنامه فروش

در مورد کار در کافی شاپ مشورت می خوام

یه دختر تنها چطور باید جهیزیه ش رو مهیا کنه ؟

آموزش بازاریابی، چطور جنس به مغازه دارها بفروشم ؟

چطور میتونم در خیاطی زنانه مهارت لازم را بدست بیارم و موفق بشم؟

بازاریاب شدن چه شرایطی داره ؟

کسب درآمد از تایپ و ترجمه با استفاده از اینترنت

چگونگی راه اندازی آژانس بانوان

بدون مدرک، از راه ترجمه میشه کسب درآمد کرد ؟

کسب درآمد برای یه دختر دبیرستانی

انتظار برای پیدا شدن فرصت شغلی مناسب یا کار با حقوق کم ؟

کسب درآمد از طریق وبلاگ یا سایت

می خوام رشته ای رو بخونم که دستم تو جیب خودم باشه

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

دختری 31 ساله ام، مجبورم به دنبال کسب درآمد باشم

اشتغال یه دختر 20 ساله بدون داشتن تخصصی خاص

ایده جدید برای کار در منزل بدون سرمایه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)