سلام دوستان

من دختری هستم که فوق لیسانس دارم، اما متاسفانه کاری پیدا نکردم، بالاجبار مجبور به کار نزد یکی از اعضای فامیل شدم، پدرم اجازه ی کار دیگه‌ای بهم نمیده.

مشکل اینجاست که حقوقم فوق‌العاده کمه، من ماهیانه یک‌ میلیون‌ و دویست میگیرم، تمام خرجم را پدرم میده و خودم هم انصافا خیلی قانع  هستم، نمیدونم با این پول چه کنم.

بانک هم سودش خیلی کمه، به درد نمیخوره، به نظرتون با این پول چه کنم که بتونم سود کنم؟، یا حداقل ارزشش از این کمتر نشه، واقعا اعصابم خورده‌ و سرخورده شده‌ام، دوستانم میگن طلا گرمی یا  ربع سکه بگیر، اما ممکنه قیمت ها بیان پایین و ضرر کنی و همین چندر غاز رو هم از دست بدی.

خواهش میکنم راهنماییم کنین در چند زمینه:

1. با حقوق ماهیانه یک‌ میلیون و دویست چه کار کنم سود کنم؟ ربع سکه بخرم یا طلا، یا سهام بگیرم؟، راستش هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندارم. لطفا برام بگین چطور اقدام کنم؟

2. به نظرتون این پول را صرف یادگیری مهارت کنم یا سرمایه گذاری (میدونم این چندر غاز کفاف چیزی رو نمیده ولی چاره ای نیست از بیکاری و بطالت بهتره)، اگه پیشنهادتون مهارته چی بهتره، اگه پیشنهادتون سرمایه گذاریه چی بهتره؟

خواهشا نگین تو دختری پول نمیخواهی برو شوهر کن، چرا که خواستگار نیست و پول نیاز یک انسان واسه زندگیه و مرد و زن نمیشناسه، اونم در این اوضاع اقتصادی.

منتظر پاسختون هستم ،ممنون از نگاه مهربون تون.


مرتبط با سرمایه گذاری:

سودآوری با 30 میلیون سرمایه در عرض 3 ماه

معرفی مشاغل بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی در اصفهان

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

مشورت در مورد تحصیل، کار و سرمایه گذاری با 20 میلیون

با 160 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت ؟

با 30 میلیون چه کار و کاسبی میشه راه انداخت

با 7 میلیون چه کاری می تونم برای درآمدزایی انجام بدم ؟

با 30 میلیون بهتره که ماشین بخرم یا بذارم بانک سودش رو بگیرم ؟

یه دختر با 5 میلیون سرمایه ، چه کسبی رو شروع کنه بهتره ؟

یه دختر مجرد با 30 میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چه زمینه ای سرمایه گذاری بکنم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری


مرتبط با روش های کسب درآمد برای خانم ها:

گرفتن امتیاز دکه خوراکی یا کیوسک روزنامه فروش

در مورد کار در کافی شاپ مشورت می خوام

یه دختر تنها چطور باید جهیزیه ش رو مهیا کنه ؟

آموزش بازاریابی، چطور جنس به مغازه دارها بفروشم ؟

چطور میتونم در خیاطی زنانه مهارت لازم را بدست بیارم و موفق بشم؟

بازاریاب شدن چه شرایطی داره ؟

کسب درآمد از تایپ و ترجمه با استفاده از اینترنت

چگونگی راه اندازی آژانس بانوان

بدون مدرک، از راه ترجمه میشه کسب درآمد کرد ؟

کسب درآمد برای یه دختر دبیرستانی

انتظار برای پیدا شدن فرصت شغلی مناسب یا کار با حقوق کم ؟

کسب درآمد از طریق وبلاگ یا سایت

می خوام رشته ای رو بخونم که دستم تو جیب خودم باشه

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

دختری 31 ساله ام، مجبورم به دنبال کسب درآمد باشم

اشتغال یه دختر 20 ساله بدون داشتن تخصصی خاص

ایده جدید برای کار در منزل بدون سرمایه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)