سلام

اگه آقا و خانمی بخوان از روز اولی که بچه اهل تشخیص می شه به جدا خوابیدن از پدر و مادر عادتش بدن باید چه کار کنن؟ چه کار می شه کرد که بچه چه دختر چه پسر بهونه خوابیدن کنار پدر و مادر و توی اتاق شون رو نگیره و از طرفی بی عاطفه یا خدایی نکرده عقده‌ای بار نیاد؟ 

اصلاً از لحظه‌ای که بچه به دنیا میاد یا از زمانی که بچه‌ای رو به سرپرستی می‌گیرید و به هر حال به یکی از این دو نحو خانواده تون سه نفره می شه تا چند وقت بچه رو پیش خودتون می خوابونید؟ یا اینکه نظرتون اینه که اصلاً از روز اول به جدا خوابیدن و تنها خوابیدن باید عادتش داد؟ 

من بچه ندارم، اما از الآن دنبال این موضوع هستم که درباره این مطلب اطلاعات کسب کنم. کتابم می خونم در این مورد اما دوست دارم نظرات آقایون و خانم‌های این وبلاگ رو هم بخونم. فکر می‌کنم تجربیات شما برای من و امثال من مفید باشه. 

ممنونم دوستان


مرتبط:

چکار کنم بچه هام با خانواده منم مثل خانواده ی شوهرم راحت باشن؟

میدونید وقتی یه حرفی رو مدام به کسی بگید براش تبدیل به باور میشه

اگر مادر می شدم ...

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

دلم نمیخواد پسرم بی تربیت و بد دهن بار بیاد

از پدر و مادر بودن چی می دونید ؟

تربیت فرزندانمون در آینده چه طور باید باشه؟

معرفی کتاب برای داشتن و تربیت فرزند صالح


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)