سلام

از همه چیز خسته م، حوصله انجام هیچ کاری رو ندارم نمی‌دونم دردم چیه، حوصله م سر رفته ولی حتی حال و حوصله انجام کارهای همیشگیم که بهشون علاقه داشتم رو هم ندارم، دلم گرفته بدون هیچ دلیلی ... 

روزهام تکراری و غم انگیزه انگار که زندگیم خاکستری شده... حوصله هیچ کاری ندارم، علاقه م رو به همه چی از دست دادم، عصبی و بداخلاقم و احساس بدبختی می‌کنم... با اینکه خانواده ثروتمندی هستیم و همیشه هر چی خواستم رو داشتم... حوصله رسیدن به اهداف زندگیم رو ندارم احساس می‌کنم شکست خورده ام... صبح‌ها هیچ انگیزه‌ای برای بیدار شدن ندارم و تا ظهر خوابم، حوصله غذا خوردن ندارم، بعدم میرم تو گوشی یا لپ تاپ تا شب ساعت 2-3 می‌خوابم... انگار که فقط می‌خوام به زور صبحم رو شب کنم... 

از همه کارهام عقب موندم... از کلاس‌ها و درس هام و همه چیز... با همه دعوا می‌کنم... انگیزه‌ای برای ادامه زندگی ندارم... کلاً همه چیز تو زندگیم بهم ریخته... این روزها نه تنها حال روحیم بده بلکه حال جسمیم هم داره بد می شه... افکار منفی تو سرم بیشتر شده... از خدا دور شدم و کلاً دل و دماغ نماز خوندن یا کلاً انجام کارهای همیشگی رو ندارم... همه ش الکی تو خودم هم... 

می‌ترسم این‌طوری به آیندم آسیب بزنم... احساس می‌کنم همه نوجوون های اطرافم از من موفق ترن... نمی دونم چه کار کنم نمی‌دونم، چرا این قدر حالم بده‌... حوصله حرف‌های مامان بابام رو ندارم دلم می خواد کلاً زندگیم رو متوقف کنم و راحت بشم... یه جوری از این نفس کشیدن راحت بشم... لطفاً کمک کنید مرسی


پیشنهاد:

اصلا زندگی میکنم که چی بشه؟

آیا حس پوچ گرایی بعد از چندین جلسه قابل درمانه ؟

حالم خیلی بده، به پوچی رسیدم

از وقتی ترک تحصیل کردم زندگیم به پوچی میگذره

احساس پوچی داره دیوونه ام میکنه

احساس پوچی میکنم که چرا سمت رشته مورد علاقم نرفتم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)