سلام

دختری مذهبی هستم. خیلی برای ازدواج و ... نذر و نیاز کردم، خیلی کارها انجام دادم، به هر کسی که می بینم التماس دعا میگم و بقیه هم مخصوصاً مادر و پدرم خیلی برام دعا می کنن، ولی اصلاً نتیجه‌ای نداده.

فقط خواستگاری های بی سر انجام و بی نتیجه که گاهی، نه تنها نتیجه‌ای ندارن، بلکه منجر به رفتن آبروم میشه، جوری که همه از اون خواستگار و خواستگاری مطلع میشن، و وقتی بی نتیجه می مونه من و سوال پیچ می کنن و باعث رفتن آبروم می شه، همیشه سعی میکنم درصدد جلب رضایت خدا باشم.

حالا شک کردم که نکنه التماس دعا و این حرف ها برای من تاثیری نداشته باشه، لطفاً منو در این زمینه (تاثیر التماس دعا برای طرف) راهنمایی بفرمائید، یک دنیا از همگی ممنونم، منو از دعای خیرتان برای ازدواج زود (واقعاً دیگه نمی تونم خودم رو حفظ کنم) و عالی بی بهره نگذارید، بنده حقیر هم اگر قابل باشم دعاگوی تک شما عزیزان خانواده برتر هستم

من عضو بیان نیستم و نمی تونم پاسخ بدم، شرمنده. 


مرتبط :

تجربه شما از سوره احزاب برای بخت گشایی

ختم قرآن به نیت یک ازدواج خوب

تجربه معنوی من در ازدواج کردن با چله سوره یاسین

معرفی چند ختم برای بخت گشایی

 معرفی چند ختم برای بخت گشایی 2

ختم صلوات برای ازدواج

ختم دعای یستشیر برای ازدواج

دعا یا ختم خاصی برای زود ازدواج کردن سراغ ندارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)