سلام

من یه دختر 19 ساله با قد 163 و وزن 70 _ تا حالا خواستگار داشتم ولی مناسب نبودن یا بهتره بگم، عاشقم نبودن وگرنه هر جور شده سعی میکردن بهم برسن.

من فکر میکنم چون چاق هستم، خواستگار زیاد ندارم. بدنم و صورتم پر هستند از نظر قیافه میشه گفت خوشگلم. بنظرتون حدسم درسته ؟ پسرا دختر لاغر میخوان برای همسری ؟

من تصمیم گرفتم وزن کم کنم. مجبورم خودم دست بکار بشم، آخه خونوادم اصلا خوششون نمیاد رژیم بگیرم و میگن مثل فلانی مریض میشی یا میگن مثل فلانی معدت خراب میشه، میگن اگه لاغر بشی زشت میشی و میگن همینجوری بمونی بهترته و ...

خلاصه اصلا کوتاه بیا نیستن و محاله بذارن برم دکتر و همینطور اگه یکم تغذیمو کم کنم، دعوام میکنن و کلی سرم غر میزنن... اما من دیگه تصمیم گرفتم، دور از چشمشون تغذیه مو کم کنم و لاغر کنم. فقط نمیدونم چجوری؟ میخوام خیلی زود وزن کم کنم. مثلا در عرض 2 ماه. و وزنمو به 50 برسونم. میخوام تغذیمو خیلی زیاد کم بکنم و زیاد پیاده روی بکنم تا بسرعت لاغر بشم. شما نظری دارید ؟ چیزای که گفتم درسته ؟ و چکار کنم اینقد خونوادم جلومو نگیرن برای رژیم ؟ 

ممنون


مرتبط با نقش چاقی و لاغری در ازدواج:

ممکنه به خاطر چاقی یه دختر از ازدواج با اون منصرف بشید ؟

میشه یه دختر لاغر با یه پسر چاق ازدواج بکنه؟

پاسخ دخترها به خواستگار چاق

بخاطر چاقی که دارم افسردگی گرفتم

خواستگارم میگه خیلی لاغری و باید چاق شی

چادر منو چاق نشون میده

من کل زندگیمو سر چاقیم از دست دادم

مردان قدیمی بر چه اساسی با زن چاق ازدواج میکردن ؟

زنی می خوام که لاغرتر و کوتاهتر از خودم باشه

از نظر خانم ها لاغری یه مشکل جدی به حساب میاد؟

چرا آقایون خواهان زن لاغر هستند ؟

خیلی لاغرم، از این که شوهرم منو در لباس عروسی ببینه وحشت دارم

در کنار یه پسر ریزه میزه ، لاغر و دو سانت کوتاهتره، مسخره به نظر نمیرسیم؟

خواستگاری از دختری که لاغر اندامه و سینه های کوچکی داره

شما مشکلی دارین خانم تون خیلی لاغر و ظریف باشه؟

یپشنهاد نوع لباس برای خانم های متاهل لاغر

میترسم خانم آینده م از دیدن هیکل لاغرم از ازدواج با من پشیمون بشه

لاغری و بدون مو بودن صورتم، منو در ازدواج دچار تردید کرده

می خوام ازدواج کنم ولی به خاطر لاغری اندامم خواستگار ندارم

نظر دختران در مورد ازدواج با پسرهای لاغر

ازدواج با دختری که حدود 20 کیلو کمبود وزن داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چگونه لاغر شویم (۲۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)