سلام به همه اعضای محترم

دختری هستم که سال قبل کارشناسی ارشد قبول شدم اما متاسفانه شهری دیگه که دو نیم ساعت شهر ما فاصله داره، من ترم اول رو در این دانشگاه گذروندم ولی به قدری به من سخت گذشت که مشروط شدم و حتی یکی از امتحاناتم رو نرفتم و معدل من خیلی افتضاح شد و آبروم جلو همه اساتید رفت.

البته لازم بگم من قبل از دانشگاه هم عمل جراحی داشتم که خیلی شرایط، رو برام سخت کرد و همه ش افت فشار و سرگیجه داشتم، من باید هر هفته رفت و آمد می‌کردم چون شاغل هستم تصمیم به درخواست انتقالی دادم که با سختی قبول شد، اما شهر خودم به خاطر معدل کمم رد شد و این ترم هم مرخصی گرفتم.

الآن به شدت احساس بدی دارم منی که اون همه زحمت کشیدم واسه ارشد به خاطر یه ترم ضعف جسمانی از همه جا موندم و به من به چشم یه آدم بیسواد نگاه می شه، خیلی ناراحتم و می خوام انصراف بدم.

به نظر شما چکار کنم، انصراف بدم و دوباره کنکور بدم؟ رشته ام رو عوض کنم دوباره بخونم برای یه رشته سود آور مثل پزشکی؟ من چیزی که ناراحتم می کنه اینه که من آدم زرنگی هستم و یک ترم به خاطر ضعف جسمانیم نتونستم.

با یکی از استاتیدم مشورت کردم، گفت بهتره انصراف بدی و حرفم رو باور نکرد؟، چرا هیچ جایی برای جبران اشتباه نذاشتن، به قدری تحقیر شدم که همین فردا می خوام انصراف بدم معدل کارشناسیم ۱۶.۸۰ هست.


پیشنهاد:

چیکار کنم که امسال هیچ رشته ای قبول نشم و نرم دانشگاه

5 سال پیش بعد از 3 ترم، دیگه نتونستم دانشگاه برم

دو ترم دانشگاه نرفتم ، انصرافی محسوب میشم ؟

چند بار میشه از تحصیل در دانشگاه انصراف داد؟

انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دانشجویان (۸ مطلب مشابه)