سلام به کاربرهای خانواده ای برتر

من فارغ تحصیل تجربی ۹۷ هستم، یعنی نظام قدیمم، اما پارسال بخاطر بیماری کلیوی و پیوند کلیه کلا درس نخوندم و حتی کنکور هم شرکت نکردم، اما امسال یعنی ۹۸ کنکور انسانی ثبت نام کردم، ولی به دلایل بچگانه و مسخره مثل شکست عشقی و ... اصلا چیزی نخوندم تا حالا .

من میخوام حتما حسابداری دانشگاه تهران قبول بشم ولی امسال حتی اگه این یک ماه باقی مونده رو کامل هم بخونم بازم قبول نمیشم، از طرفی نمیتونم پشت کنکور بمونم یعنی خانواده ام رضایت نمیدن که پشت کنکور بمونم، حالا میخوام امسال همین شهر خودمون هر رشته ای که شد قبول بشم برم دانشگاه، اما در کنارش برای کنکور سال بعد هم بخونم.

الان سوالم اینکه من میتونم امسال برم دانشگاه اما برای ۹۹ هم کنکور ثبت نام کنم و شرکت کنم؟!، آخه تو گوگل انگار نوشته بود اگه انصراف بدم تا یک سال نمیتونم شرکت کنم! خواهش میکنم اگه اطلاع دارید جواب سوالم رو بدید. 

یا کلا بگید چیکار کنم که امسال نرم دانشگاه، مثلا چطوره که موقع انتخاب رشته، اشتباه انتخاب کنم که هیچ جا قبول نشم اون موقع دیگه خانواده ام نمیتونم سرزنشم کنن!

لطفا لطفا راهنمایی کنید 

ممنون


مرتبط:

5 سال پیش بعد از 3 ترم، دیگه نتونستم دانشگاه برم

دو ترم دانشگاه نرفتم ، انصرافی محسوب میشم ؟

چند بار میشه از تحصیل در دانشگاه انصراف داد؟

انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)