سلام

من ترم اول دانشگاه ثبت نام کردم مدتى کلاسام و رفتم دیگه نرفتم. براى یک سرى شرایط که داشتم,  آیا از وقتى نرفتم انصرافى محسوب میشه ,  میخوام برم انصراف بدم . نمیدونم چه طورى و چى کار باید الان انجام بدم. 

چه شرایطى داره,  من الان دو ترم نرفتم چى میشه , باید جریمه هم بدم ؟ چقدره ؟ دانشگاه آزاد بودم.  هیچ اطلاعاتى ندارم ممنون میشم زود تر برام بگین. 


مرتبط:

5 سال پیش بعد از 3 ترم، دیگه نتونستم دانشگاه برم

چند بار میشه از تحصیل در دانشگاه انصراف داد؟

انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) انصراف از دانشگاه (۵ مطلب مشابه)