سلام وقت تون بخیر

اول چند مورد رو بگم بعد بریم سر اصل مطلب یعنی قدرت تلقین.

۱ - هیچکس در هیچ جای این دنیا منکر نیاز جنسی به عنوان یک نیاز پر رنگ گاهاً و موجود هم برای زن‌ها و هم مردها نیست در واقع روشی برای عشق ورزی یا ادامه نسل (انحرافات مد نظرم نیست) 

۲ - هیچکس منکر این نیست که آراستگی زیبنده یک انسانه چه زن و چه مرد و پوشش مناسب ارزش به انسان میده. 

۳ - کسی منکر بیشتر بودن فشار جنسی در آقایون در مقایسه با خانوم ها به دلیل ساختار فیزیکی شون نیست و یا ویژگی‌های خلقت شون. اما ...

در جامعه ما درباره این موضوع زیاده روی و اغراق صورت می گیره، طوری که من برای خودم پیش اومد آیا آقایون بهشون بر نمیخوره که شخصیت شون به عنوان انسانی که شعور و منطق داره و این قدر تحت شعاع مسائل جنسی و تحریک پذیرشون قرار داده می شه! 

طوری که این تصویر رو برای من دختر ایجاد می کنن که آقایون دائم التحریک هستن؟، زندگی جنسی ی آدم نباید تعریف کننده اون باشه. به ما همه ش میگن این کار رو بکنید این کار رو نکنید که به شما تجاوز نشه که گول نخورین!، کسی منکر وجود تجاوز نیست اما از چیزی که بیشتر از ترس باید ترسید خود ترسه!

راه حل کاهش تجاوز و ایجاد مزاحمت علاوه بر ی پوشش انسانی آموزش صحیح هست. من خودم حرف یه آقا رو شنیدم که می‌گفت خسته شدم از بس این موضوع تحریک رو تکرار می کنن همین تکرار یه جور تلقینه، یه جور پیام که میگه آره تو الان با دیدن ی دختر که پوشش نامناسبه زودی تحریک میشی!، در حالی که اگر این تلقین صورت بگیره که شما آقایون به عنوان یه انسان و اشرف مخلوقات، به عنوان یه فردی که نیاز جنسی داره ولی خدا بهش اختیار و انتخاب داده و تربیتی که درست باشه،  میگه این دختر هر کی هست من یه مردم من نگاهش نمی‌کنم! 

نه اینکه آه و ناله که وای برم تو خیابون الانه که تحریک بشم! خودم معتقدم با لنگه کفش کسی اگه راه نری نباید قضاوتش کنی، چون زندگی آخرش تا تو اون موقعیت قرارت نده، ولت نمی کنه، پس همدیگه رو به خاطر انتخاب هامون قضاوت نکنیم! چون شرایط زندگی و تربیت هر شخصی متفاوته. 

مورد بعدی اینکه پوشش مناسب هم برای خانوم ها شخصیت داره و هم برای آقایون، اما حتی آدم باید اون قدر رو خودش کار کنه که این تلقین رو بخودش بده چه مرد چه زن که من تو هر شرایطی باشم نیاز جنسی منو تعریف نمی کنه شخصیت و شعور انسانیم به من هویت میده و تفاوت! 

قرار نیست همیشه تحریک شد اگه تلقین‌ها و ورودی‌های ذهنمون رو کنترل کنیم. من به شخصه با اینکه مرد نیسنم ولی تکرار این موضوع تحریک مردها و زیاده روی به اون و مدام تکرار کردن و تحت فشار گذاشتن دخترها و زن‌ها که این طوری نکنید، اون طوری بکنید که این اتفاقاً بیافته یا نیافته رو توهین به شعور انسانی جنس مذکر می دونم. کلاً نه افراط نه تفریط حد وسط! 

شرایط ازدواج سخته، عقایدی داریم که اجازه رفع شدن این نیاز رو به هر روشی به ما نمی ده (کاری با افرادی که روش زندگی شون متفاوته ندارم و مورد بحثم نیستن) اما اینها دلیل نمیشن که این زیاده روی و پر رنگ شدن این مسئله صورت بگیره در حالی که تربیت انسانی و دیدگاه درست در جامعه می تونه شرایط رو ملایم‌تر کنه.

پ. ن۱: هر آنچه هستیم همان است که اندیشیده ایم. ذهن همه چیز است، هر آنچه که باور کنیم همان طور میشویم.

پ. ن۲: خوشحال می شم نظرتون رو بدونم.


مرتبط :

با این مانتوهای جلو باز چی قراره به سر نوجوون ها بیاد؟

آیا تحریک شدن با صحبت کردن عادی با یک دختر عادیه؟

مگه میشه پسری با یه SMS تحریک بشه؟!

کارم گناهه و دارم باعث تحریک پسرا میشم ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

پسران با دیدن حرکات یه دختر رشته پارکور تحریک میشن ؟

آقایون، ممکنه زنی از نظر شما زیبا باشه ولی تحریک کننده نباشه؟

آیا کوتاه یا بلند بودن مانتو رو تحریک آقایون تاثیر داره؟

کفش پاشنه بلند خانم ها باعث تحریک آقایون میشه ؟

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

چرا تارهای موی زن تحریک آمیزند برای مردها؟

نقش حجاب زنان در جذاب شدن آن ها برای مردان

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده

مردان از صدای خنده ی دختر تحریک میشن؟

تو تاکسی اگه بدنم به یه مرد بخوره اون تحریک میشه ؟

خدایا منو ببخش که با پوششم باعث تحریک آقایون می شدم

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

آیا پزشک با دیدن اندام من تحریک میشه ؟

چه بپوشیم که شما آقایون تحریک نشید ؟

به خاطر اندام، نوع پوشش و قیافه ام مزاحم هایی دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)