با دختری ازدواج می‌کنم که هیچ صفحه‌ای در هیچ شبکه اجتماعی ای نداشته باشه. با توجه به آمار و اطلاعات موجود شبکه‌های اجتماعی یکی از عوامل اصلی خیانت زوجین به همدیگر هستند چون ارتباط رو تسهیل می کنه.

من خودم چند وقت پیش یه مدت توی شبکه‌های اجتماعی بودم، بعد خانم‌های متاهل زیادی سر صحبت رو می‌خواستن باز بکنن، از شوهرشون می‌گفتن از نارضایتی‌های زندگی خودشون و ...

در نقطه مقابل پسرهایی هم وجود دارند که به دنبال چنین چیزهایی هستند و حتی متاهل و مجرد براشون فرقی نداره، دقیقاً مثل خانم‌های این مدلی اما از این موضوع که بگذریم.

شما هر چقدر هم بگید که زنم یا شوهرم، اینستاگرام داره ولی استفاده بد نمی کنه یا اعتماد دارم، اون اشخاصی که میان روی مخش راه برن بلدن چه کار بکنن، اولش با یک ارتباط عادی شروع می شه و چند ریپلای و نظر و ...، بعد که یه مدت عادی شد یهو میان میگن من نمی دونم چرا اینها رو دارم به تو میگم و... یه داستانی تعریف می کنن، بعد ذهن طرف رو مشغول می کنن و اون وقت این دلبستگی عاطفی به وجود میاد که در صورت ادامه به رابطه بیرون هم کشیده می شه و اگر کشیده نشه هم همون دلبستگی عاطفی هم خیانت محسوب می شه.

در هر صورت بعد از مدتی که در شبکه‌های اجتماعی بودم و اوضاع خرابش رو دیدم، فهمیدم باید فاصله گرفت، بلکه باید ازش ترسید، امروزه شاغل بودن خانم‌ها و روابط زیادشون با مردها در بیرون کلاً تسهیل و ازدیاد ارتباطات باعث ازدیاد خیانت‌ها شده، حالا بعضی از آمارها میگه خیانت خانم‌ها بیشتره بعضی میگه مساویه ولی کلاً حواس مون باید به اینها باشه. 

من می خوام کلاً زنم شبکه‌های اجتماعی نداشته باشه تا خیالم راحت باشه، خود منم این جوری هستم، توی اینستاگرام نه از خودم، نه از خانواده م، هیچ عکس و فیلم و اطلاعاتی کلاً نیستش یعنی این جور نیست که خودم استفاده بکنم ولی به زنم بگم استفاده نکن. اما کلاً مرد که از صبح تا شب میره سر کار و وقتی میاد هم خسته ست و کمتر فرصت می کنه بره سمت این چیزها احتمال منحرف شدنش از این مسیر کمتره، اما خب زن‌ها وقت بیشتری برای استفاده از اینها دارن و وقتی دائم درگیر یه چیزی باشی و وقت بذاری بیشتر روت تاثیر میذاره، این رو میگم چون من که پسرم یه مدت اینستاگرام داشتم دیدم که چقدر خانم‌ها می‌خواستن بهم نزدیک بشن.

حالا شاید اگه دختر بودم هم همین رو می‌گفتم و مساوی باشه در هر صورت کاری به بیشتر بودن این یا اون ندارم، فقط آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی بیش از تصورات ماست و فکر نکنید اونی که سمت شبکه‌های اجتماعی نمیره برای عهد بوقه یا خیلی عقب مونده ست و یا شعار اعتماد بدیم، کلاً چیز خوبی نیست واقعاً


مرتبط با فعالیت در اینستاگرام:

تبادل نظر در مورد تاثیر پذیری از فضای مجازی و بخصوص اینستاگرام

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

چکار کنم عکس هام در اینستاگرام بیشتر دیده بشه؟


پیشنهاد:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

شوهرم با یکی از دوست دخترهای قبلیش تماس تلفنی و پیامکی داره

همه ش احساس میکنم یه روز خیانت شوهرم رو میبینم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه) فرهنگ حضور در فضای مجازی (۱۳ مطلب مشابه)