سلام دوستان

در مورد وضعیت بدنیم در پست همه ش با خودم درگیرم که چرا نتونستم مثل دیگران شاد زندگی کنم، توضیح دادم؛

بالاخره تصمیم گرفتم لجبازی رو بذارم کنار و مو بکارم. از اون جایی که بنده شهرستان زندگی می‌کنم و جای مناسبی برای کاشت مو نمی‌شناسم. از دوستان ساکن تهران می خوام بهم بهترین کلینیک‌های کاشت موی تهران که واقعاً کارشون خوبه رو معرفی کنن. 

حقیقتش از اطرفیان و دوستان و آشنایان بیشتر کسانی که دیدم انگار کاشت موشون موفقیت آمیز نبوده و موها خیلی فاصله دارن و بدون تراکم هست و انگار اصلاً هیچ فرقی نکردن (البته کسانی که بودن که روشون خوب جواب داده). 

نمی دونم به کلینیک ربط داره یا خود فرد هم دخیل هست. از دوستان خواهشندم که تجربیات شون رو در مورد کاشت مو به اشتراک بذارید و بهترین یا بهترین مکان برای کاشت مو رو معرفی کنن.

پیشنهاد:

پسری 29 ساله ام که به خاطر کم مو بودن، می ترسم برم خواستگاری

کچلی و طاسی "خواستگار" شما در چه حد براتون مهمه؟

خواستگاری دارم که به دلم نشسته ولی خیلی کچل هستش



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه) معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه)