سلام دوستان وقت تون بخیر

من راستش دوست دارم بیشتر به خودم متکی باشم. ازدواج برام اولویت اول نیست و اصلاً از مهمونی های زنونه زیاد رفتن و چشم و هم چشمی خوشم نمیاد. بیست ساله و دانشجو ام و درسم تا چند سال دیگه طول میکشه، بیشتر محیط بیرون رو دوست دارم مثلاً کلاس موسیقی رفتن یا هنری یاد گرفتن و حتی دوست دارم بعداً تور ایران گردی برم الان که امکانش نیست. 

به هر حال به عنوان یه دختر سختمه هر چند خودشون برام واریز کنن که پول از کسی بخوام و حتی موقع مدرسه اگه زمانی یادشون می‌رفت من نمی‌گفتم، نمی دونم خوبه یا بد ولی سر این موضوع غرور دارم و حتی الان هم پولام رو که جمع می‌کنم سعی می‌کنم با پول خودم خرید کنم، اهل سوء استفاده نیستم مثلاً کارت عابر خانواده م رو ببرم و کلی خرید کنم. 

حساسیت خانواده که هست ولی من بخودم اعتماد دارم و دوست دارم بیشتر از قبل تو جامعه باشم و الگو های خاصی هم دارم که دنبال شون می‌کنم. در واقع دوست دارم ی روز‌ی زن قوی و مستقل بشم. قدم‌هایی برداشتم، می خوام کار کردن رو شروع کنم حالا شرایط که یه کم بهتر شد ولی بی تجربه م.

در حال حاضر امکان کار تو رشته خودم رو ندارم ولی دوست دارم مستقل‌تر بشم. هنوز به خانواده م نگفتم، برامم مهم نیست آدم‌های بد زیاد شدن، چون همون طور که آدم خوبم هست بدم هست مهم اون رفتار و کردار آدمه که حد و حدود ها رو مشخص کنه. به نظر شما شغل پاره وقتی که به درسم که سخت هم هست ضربه نزنه برای ی دختر بیست ساله چیه؟ 

ممنون می شم ازتون در ضمن بگم از نظر مالی شکر خدا وضعیت مناسبی داریم و از نظر اجتماعی هم همین طور. بنابراین هر شغلی رو نمی تونم برم، دوست دارم تو کانون پرورش فکری و این مدل جاها کار کنم یا کتابخونه و مراکز فرهنگی بیشتر ولی نمی دونم چطور می شه. شما پیشنهادی دارین و یا اطلاعاتی که به دردم بخوره، در ضمن کار داوطلبانه هم دوست دارم جدای بحث درامد مثلاً کتاب خوندن واسه بچه‌های بی سرپرست و کلاً این مدل کارها که مزد مالی ندارن...

در کل نظرتون رو می خوام بدونم ممنون.


مرتبط با روش های کسب درآمد برای خانم ها:

یه دانشجوی دختر، چه مهارتی رو یاد بگیره سریع وارد بازار کار بشه

با حقوق ماهیانه م چکار کنم که سودآور باشه

گرفتن امتیاز دکه خوراکی یا کیوسک روزنامه فروش

در مورد کار در کافی شاپ مشورت می خوام

یه دختر تنها چطور باید جهیزیه ش رو مهیا کنه ؟

آموزش بازاریابی، چطور جنس به مغازه دارها بفروشم ؟

چطور میتونم در خیاطی زنانه مهارت لازم را بدست بیارم و موفق بشم؟

بازاریاب شدن چه شرایطی داره ؟

کسب درآمد از تایپ و ترجمه با استفاده از اینترنت

چگونگی راه اندازی آژانس بانوان

بدون مدرک، از راه ترجمه میشه کسب درآمد کرد ؟

کسب درآمد برای یه دختر دبیرستانی

انتظار برای پیدا شدن فرصت شغلی مناسب یا کار با حقوق کم ؟

کسب درآمد از طریق وبلاگ یا سایت

می خوام رشته ای رو بخونم که دستم تو جیب خودم باشه

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

دختری 31 ساله ام، مجبورم به دنبال کسب درآمد باشم

اشتغال یه دختر 20 ساله بدون داشتن تخصصی خاص

ایده جدید برای کار در منزل بدون سرمایه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)